Ga naar inhoud


Nieuwe CI-module van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Tsja Johan, dat is nu marketing. Doen de supermarkten ook. Vooral bij wasmiddelen is dat mooi. Zelfde waspoeder in een nieuwe doos en dan op de box "verbeterde formule, nu nog witter". Meteen weer een beetje geld erop en de mensen maar kopen. Het is niet anders..

 

Canal Digitaal zou er goed aan hebben gedaan om de wereldbol CI gewoon van een update te voorzien..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jarco Kriek schrijft een verhelderend artikel over de nieuwe CI+ module van CanalDigitaal.

Lees hier in Satellite magazine:

http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=66&id2=159&title=Uitpakparty:%20De%20nieuwe%20CanalDigitaal%20CI-module

Dus wil je gedecodeerd opnemen, kan je niet naar een ander willekeurig gecodeerd kanaal kijken met deze module. Dat is helaas een spijtig gegeven; en is wat ik ga onthouden.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus  deze toezegging is net waardeloos  als de  als de vorige ci

je word dus weer voor het blok gezet en moet een nieuwe  ci kopen om te blijven kijken

 

 

De garantie toezegging zal je van CanalDigitaal ook niet krijgen.

Het artikel is geschreven door Jarco Kriek en hij schrijft nergens dat de garantie afkomstig is van CanalDigitaal.

 

Tsja Johan, dat is nu marketing. Doen de supermarkten ook. Vooral bij wasmiddelen is dat mooi. Zelfde waspoeder in een nieuwe doos en dan op de box "verbeterde formule, nu nog witter". Meteen weer een beetje geld erop en de mensen maar kopen. Het is niet anders..

 

Canal Digitaal zou er goed aan hebben gedaan om de wereldbol CI gewoon van een update te voorzien..

 

Van hetzelfde met de Sinterklaas aanbiedingen van enkele winkelketens.

Nu 15% korting tijdens de Sinterklaas inkopen. Ze vermelden er echter niet bij dat de prijs eerst met 15% is verhoogt.!

Ik ben er van overtuigt dat bedrog uiteindelijk wordt afgestraft, je kan je klanten niet blijvend misleiden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wil je gedecodeerd opnemen, kan je niet naar een ander willekeurig gecodeerd kanaal kijken met deze module. Dat is helaas een spijtig gegeven; en is wat ik ga onthouden.

Indien je een Homecast gebruikt, of een andere ontvanger die offline decoderen ondersteunt gebruikt, dan heb je daar geen last van. Dan kan je wel simultaan opnames doen en kijken.

 

Er bestaan geen CI modules die kunnen decoderen over verschillende transponders. Die 'tekortkoming' is eigen aan CI en wordt opgevangen door het offline decoderen. Zo is dat transparant voor de gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat:

Van hetzelfde met de Sinterklaas aanbiedingen van enkele winkelketens.


Nu 15% korting tijdens de Sinterklaas inkopen. Ze vermelden er echter niet bij dat de prijs eerst met 15% is verhoogt.!


Ik ben er van overtuigt dat bedrog uiteindelijk wordt afgestraft, je kan je klanten niet blijvend misleiden.

 

 

Let op: een supermarkt die om de de haverklap een prijzenoorlog begint, daarvan is een aantal jaren ook door consumentorganisaties aangegeven dat de prijzen in december van dat vorige jaar waren verhoogd. Toen begonnen ze vervolgens 4 maanden later zo'n oorlog met allerlei zogenaamde prijsvoordelen, maar per saldo waren er helemaal geen prijsvoordelen meer te bekennen.

 

Overigens het bedrijf dat dit nu doet met die kinderenspellen, behoren allemaal toe aan de inmiddels overleden Jaap B.. Deze onderneming heeft op dit ogenblik te maken met forse omzetdalingen. Toen ik het vanochtend het bericht zag op het nieuws, kreeg ik het idee van een stuiptrekking van deze organisatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...