Ga naar inhoud


Nieuwe CI-module van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik was al weg door al dat gezeik van CDS, ze jagen de klanten meer en meer naar andere platforms. Ik heb IPTV van KPN op twee ontvangers, geen gezeur met zwarte schermen en volledige pakketten.

De een wil van KPN af en vrije zenderkeuze inclusief HD hebben op de schotel en betere beeldkwaliteit.

De ander wil naar KPN omdat ie moet decoderen bij CDS.

 

En zo blijft iedereen mopperend in beweging in tegengestelde richtingen. :grin:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Duurt niet lang meer of iedereen zit weer net als vroeger ned 1 en 2 en nog 4 andere vrije zenders tr kijken of gezellig mens erger je niet te spelen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan "leuk", want juist door dat externe geshare moeten eerlijke mensen nu extra de portemonnee trekken om ook te kunnen blijven kijken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Een nieuwe cam van CD; is dat dan op zijn minst een "twin"? (openen van 2 kanalen)

sorry, maar....mag ik mijn vraag nog eens herhalen?.....;

 

of kan dit niet: CI+ & twin?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn XP1000 en Dreamboxen getest. Gaat prima. In de software van de CI staat deze optie op AUTO en werkt. Zelf een opname gestart van FOX Sports International 2HD met kaart van kennis in de nieuwe CI. Heb in het Common Interface menu alleen provider Canal Digitaal toegekend. Opnames teruggekeken en waren zonder probleem af te spelen. Geen hickups, geen blokvorming, gewoon zoals het hoort..

 

In beide boxen OpenPli 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben overtuigd: waar kan ik hem kopen Jim? Dat gefrut met softcams ben ik hartstikke zat ;)

Een kennis van me heeft twee maanden geleden een wereldbol module gekocht.

Volgens hem zei CD dat die toekomstzeker was.....

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dvbs

 

Ik kan gewoon een andere zender kijken terwijl ik opneem met de CI module van Canal Digitaal. Daarbij moet ik opmerken dat ik de CI alleen laat aanspreken als de zender Fox Sports 2 HD wil kijken. Was ook gewoon een experimentje. De CI kan maximaal 4 kanalen tegelijk coderen maar die moeten wel op dezelfde transponder zitten (in de praktijk dus waardeloos!). Voor de multi-opname blijf ik mijn softcam trouw. De DM8000 heeft 4 tuners dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ff snel nog laat geschreven en geplaatst, er zal nog wel een correctie komen naar aanleiding van het commentaar.

 

Inhoudelijk is het artikel in grote lijnen wel juist. kan ook niet anders na alle info die op internet is gekomen.

Alleen deze zin in het artikel is  beslist onjuist.  M7 geeft ook bij de nieuwe CI-module een kijkgarantie af.

Dit is gewoon net zolang als het duurt met deze cam totdat er weer een nieuwe op de markt gebracht wordt.

Dat gaat dezelfde weg als de eerste CanalDigitaal  CI module die eindigt bij elektronisch afval ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...