Ga naar inhoud


Nieuwe CI-module van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Beste Johan45

De decoderingsproblemen die hij met de CI-module had met wereldbol zijn met deze nieuwe module tot nu toe niet meer voorgekomen.

Een satellietzaak in de buurt van Drachten had die nieuwe witte module.

 

Ik neem aan dat CanalDigitaal en de satellietshops die modules met wereldbol wel eerst op zullen werken voordat ze de nieuwe witte modules gaan verkopen.

Canal digitaal wil deze modules onder geen beding terug nemen van de winkeliers of groothandels.

De klanten die ze nu kopen kunnen contact opnemen met canal digitaal en bij betalen als deze gewisseld dienen te worden.

De winkeliers zijn overigens ook van te voren niet ingelicht dat er nieuwe modules zouden komen en kunnen het gemopper van de klanten weer aanhoren.

Het bedrijf canal digitaal zegt je kunt ze nog gerust verkopen en iedereen die ontbrekende zenders heeft moet bellen met de klanten service. 

Service wat voor service. :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel typisch dat deze nieuwe witte CI-module wel op de site van TvVlaanderen staat en niet meer de CI-module met wereldbol, terwijl op de site van CanalDigitaal die witte - module er niet staat en nog gewoon de CI-module met wereldbol.

Ze lopen ze bij CanalDigitaal weer eens achter zoals gewoonlijk en straks als het nodig is kunnen de klanten weer bijbetalen om hun module met wereldbol te vervangen door de witte.

Allemaal geldklopperij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal digitaal wil deze modules onder geen beding terug nemen van de winkeliers of groothandels.

De klanten die ze nu kopen kunnen contact opnemen met canal digitaal en bij betalen als deze gewisseld dienen te worden.

De winkeliers zijn overigens ook van te voren niet ingelicht dat er nieuwe modules zouden komen en kunnen het gemopper van de klanten weer aanhoren.

Het bedrijf canal digitaal zegt je kunt ze nog gerust verkopen en iedereen die ontbrekende zenders heeft moet bellen met de klanten service. 

Service wat voor service. :crazy:

 

Je kunt ze niet zo gerust blijven verkopen, want vanaf 8 oktober kunnen de klanten Fox Int. niet meer ontvangen met de oude module. en welke zenders zullen binnenkort volgen denk je ? Film1, HBO, ik durf er wel een kratje voor te wedden dat het vanaf 2014 voorbij is met deze kanalen...

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ze niet zo gerust blijven verkopen, want vanaf 8 oktober kunnen de klanten Fox Int. niet meer ontvangen met de oude module. en welke zenders zullen binnenkort volgen denk je ? Film1, HBO, ik durf er wel een kratje voor te wedden dat het vanaf 2014 voorbij is met deze kanalen...

 

M_Z

Ik denk dat deze kanalen zich wel een paar keer zullen bedenken voordat ze hun eigen concurrentiepositie op het spel zetten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet een bedenking van deze kanalen, eerder een 'onder druk van Hollywood'-verplichting. En als beide film-providers (Film1 en HBO) samen overgaan op de Nagra codering is er ook geen sprake van concurrentie.

 

Denken jullie echt dat Canaldigitaal wakker ligt van ons hobbyisten die hun abo opzeggen. De grote hoop Canaldigitaal abonnees hebben gewoon een M7/Philips ontvanger, die hebben nergens last van.

 

M_Z 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote hoop Canaldigitaal abonnees hebben gewoon een M7/Philips ontvanger, die hebben nergens last van.

M_Z 

Ik waag zeer te betwijfelen of deze bewering klopt.

Heb je daar harde cijfers over?

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me dan afvraag is als er wereldwijd steeds meer kaarten aan ontvangers worden gekoppeld dat dit nog steeds niet te omzeilen is,daar moeten toch heel veel mensen mee bezig zijn of vergis ik me,een voorbeeld is bijvoorbeeld digiturk ook daar is nog geen oplossing voor

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wedden dat er al lang oplossingen zijn maar dat men inmiddels geleerd heeft om het onder de pet te houden.

Alles wat je wereldkundig maakt werkt uiteindelijk alleen in je eigen nadeel.

Kijk maar eens in oude berichten wat hier zich afspeelde toen seca2 codering gehackt werd. Gewoon niet normaal meer.

Diegenen die dat circus toen meegemaakt hebben zullen zich met "seca3" wel twee keer bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...