Ga naar inhoud


Nieuwe CI-module van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


En de meeste klanten hebben er geen last van?? Dat heb ik ze bij alle andere aanpassingen ook horen zeggen, vlogen de 'eigen' box net zo hard op tilt als de niet 'eigen' boxen. En nog mooier, de niet M7 boxen werken weer eerder dan de wel M7.... ach ze doen maar.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij niet voorstellen dat CD momenteel zit te wachten op gedoe met coderingen. Ze zijn druk bezig om de tent een beetje draaiend te houden met frequentiewisselingen, pakketwijzigingen en productvernieuwingen. Als nou de klanten weer weglopen door aanvullende coderingseisen, zou CD zich zitten uit te sloven voor niks. Wie wil nou onrust en afschrikking veroorzaken bij zijn klantenkring?

Ik denk eerder dat Fox eisen stelt, en CD denkt: "Oké, voor de klant die bereid is zich aan te passen aan de nieuwe codering bieden we de mogelijkheid, maar de rest laten we met rust.Die hebben al genoeg verhuizingen en hardware-eisen voor de kiezen gehad. Anders houden we geen klant over."

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is lekken eigenlijk nodig?

Is het niet zo dat een fanatieke nerd gewoon zo'n ding koopt en er eens lekker mee gaat spelen totdat ie hem van binnen en van buiten kent?

Zo is het tot nu toe toch altijd gegaan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is lekken eigenlijk nodig?

Is het niet zo dat een fanatieke nerd gewoon zo'n ding koopt en er eens lekker mee gaat spelen totdat ie hem van binnen en van buiten kent?

Zo is het tot nu toe toch altijd gegaan?

In de begin tijd wel de kaart zo kietelen tot dat die zijn gegeven uitlacht

Toen hebben ze de kaarten aangepast dat kietelen niet meer ging

 

De keys voor premiere voordat ze over de kop gingen kwamen uit een

andere bron

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie Murdoch nog wel eens het CD overnemen............

Ik niet.

Veel te weinig schotels in Nederland en gedoe om van al die verboden af te komen. Veel te kleine markt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik niet.

Veel te weinig schotels in Nederland en gedoe om van al die verboden af te komen. Veel te kleine markt.

Onzin als de markt goed aangepakt wordt (dat kan murdoch wel) blijft de kabel en iptv

nergens.

 

Sky kan o.a. de staat voor de europeese rechter slepen over de onrechtmatige

antenne verboden in nederland (op nationaal en regionaal nivo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin als de markt goed aangepakt wordt (dat kan murdoch wel) blijft de kabel en iptv

nergens.

 

Sky kan o.a. de staat voor de europeese rechter slepen over de onrechtmatige

antenne verboden in nederland (op nationaal en regionaal nivo)

Ik denk dat in een land als Nederland en een gebied als Vlaanderen het een totaal andere situatie is dan in landen als VK, Frankrijk, Spanje, Duitsland, etc.

Die landen zijn veel minder dicht bevolkt en/of bevatten gedeeltes die bergachtig zijn.

Vlaanderen en Nederland zijn dichtbevolkt, en erg vlak.

Het is dan ook in vergelijking erg rendabel om kabels te trekken.

Van zodra je in bijv. de Waalse Ardennen komt zie je dat de kabel al veel minder alomtegenwoordig is.

Bij landen met grote gebieden die minder bevolkt zijn wordt DVB-T(2) en satelliet direct een interessantere optie, je kan snel heel het grondgebied bestrijken met een aantal zenders (DVB-T(2)) of een aantal transponders op satelliet.

 

Eens de mensen gewoon zijn aan het gemak van geen extra antenne te moeten zetten, merk je dat ze niet zo gauw geneigd zijn een schotel te plaatsen.

Dat zijn zaken die ook een Sky niet kan veranderen.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In een DM 500 HD is geen CI slot aanwezig, met andere woorden daar past geen CI of CI+ module in.

 

Je bent dus afhankelijk van de ontwikkelaars van de softcam.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...