Ga naar inhoud


Hoe skyit 09CD kaart zonder boxkey werkend krijgen in oscam


Aanbevolen berichten

ik heb een nieuwe skyit 09CD kaartje met basis en cinema zenders op,

nu heb ik er geen boxkey bij gekregen voor het volledige pakket,

weet er iemand hoe ik meer dan enkel de basis zenders kan bekijken (dus cinema zenders werken niet)

krijg ook geen entillements in oscam met de kaart,

heb de standaart code ingesteld zoals in google te vinden is om te doen werken,

maar meer als basis krijg ik er niet uit.

gebruik OSCAM 1.20-unstable_svn build r8922 als versie,dus nog tamelijk nieuw.

is er iemand die me op weg kan helpen om het opgelost te krijgen zodat ik ook de cinema zenders kan kijken.??????

zou leuk zijn als dat opgelost kan geraken,is spijtig dat je zoveel geld betaald en meer of de helft van kan zien.

 

als ik enig config moet plaatsen voor meer info dan plaats ik die natuurlijk graag.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij moet dat gewoon werken, anders vul 12345678 bij de boxid in ofzo

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moet dat gewoon werken, anders vul 12345678 bij de boxid in ofzo

heb dat ingevuld in de boxid,maar enkel de basis gaan open,de filmzenders niet :(

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

even melden dat ik geen box heb van sky italie,dus die oplossing werkt ook niet.

heb een nieuw kaartje besteld met sport op en basis en een ontvanger,

hoop dat het met die ontvanger wel upgedate kan worden en de cinema kaart en de sport kaart dan wel werkt zoals het moet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

probleem opgelost,heb een sky italie box gekocht en de boxkey daarvan gevonden en nu krijg ik netjes alle entillements te zien van de kaart in oscam.

en alles werkt ook perfect nu,een maand alles open en daarna gewoon het abbo dat was aangevraagd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur uit interesse, kost dat niet een hoop?

een kaart en ontvanger kost 350€ voor een jaar,

eenmalige aankoop van de box,

jaar nadien is het 300€ voor een kaart voor een jaar basis kanalen en cinema,of sport.

je maakt het zo duur wat je zelf wilt hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey wat raar joh.. ik heb ook diverse skyita kaarten ingesteld en nooit geen problemen gehad met de boxkey. Zou het misschien de oscam versie zijn?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey wat raar joh.. ik heb ook diverse skyita kaarten ingesteld en nooit geen problemen gehad met de boxkey. Zou het misschien de oscam versie zijn?

Is het ook de nieuwste dat je hebt ingesteld,

Khad wel nog geen update puls gekregen omdat de kaart deze krijgt via een bepaald kanaal.

En daarvoor had ik geen datums op de kaart en na boxkey en kaart er in opeens wel de datums.

Maar zal wel liggen aan dat de kaart geen update had ontvangen en met de sky box wel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee is niet de nieuwste oscam versie, maar het werkte altijd.. je hebt geen boxkey nodig voor skyita. ook niet onder CCcam.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoi ,,

 

draai al een hele lange tijd sky it ( 09cd ) op oscam 7633 en nooit geen problemen gehad enkel dat ze me de kaart regelmatig stuk maken errore 999x

Oh ja volgens mij moet je boxkey gebruiken hoor zonder krijg ik he tniet aan het werken

 

Maar nu ( deze week ) heb ik mijn sky it 09cd terug ook versie 0003 en heb een raar probleem

nl deze valt na een tijd uit bij oscam en moet hem gewoon terug starten en dan gaat die weer

Maar als je de kaart in cccam gebruik doet die het ook niet meer na een tijd en ben ik verplicht hem terug in de orgiginele box te steken waar ik dan weer teug beeld heb en dan weer verder met cccam ( dit ter info )

 

Nu terug met oscam ...dacht ga een laatste versie van oscam gebruiken iets van oscam 90xx maar hier krijg ik mijn 09cd niet aan de praat en ook gezien dat ze mhz & cardmhz verandert hebben

 

Weet iemand een oplossing ?

Alvast bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites

draai je in een box, dan moet je card mhz op -1 zetten voor auto en juiste box type kiezen. Dan zou die het weer moeten doen, als je op een server draait is er niks veranderd. Kijk even naar de software versie van je kaart.  

 

skyita is trouwens begonnen met de nieuwe NDS pairing dus HD zenders zul je er niet meer mee kunnen zien buiten de orginele box.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...