Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten


mensen reageer alleen als je technisch wat hebt bij te dragen en niet met ik heb nog beeld als je niet eens weet waarover het gaat.

Het is niet zo makkelijk allemaal, daarbij zijn er zat mensen die van het weekend tijd hadden maar nu niet.

Dat hier niet gepost word betekent niet dat er niks gebeurt of niets kan gebeuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begin was toch "Dit lossen we even weer op", maar het lijkt er inderdaad een beetje op dat dit varkentje niet zomaar gewassen is. 

Met alle respect

Dat was te verwachten toch?

Zoiets is niet even tussen de soep en de aardappelen opgelost .

Het zal zeker voor de gemiddelde hobbyist veel te hoog gegrepen zijn wat niet wil zeggen dat het niet oplosbaar is voor de grote mannen met de juiste apparatuur en ook kennis maar die gaan natuurlijk niets delen die houden het voor zichzelf.

Juist in die hoek zal de oplossing als eerste aanwezig zijn als die al reeds niet aanwezig is

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht dan dat de grote servers allang weer beeld zouden hebben,helaas schieten wij daar niet zoveel mee op aangezien we het legaal willen houden,de eerlijke man is weer de dupe !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft iemand al geprobeerd om de goedgekeurde cam in een dreambox te doen, en dan op die dreambox oscam of cccam te draaien. Als er een request komt stuur je hem naar de dreambox, die vraagt hem aan de cam, en het antwoord stuurt hij terug naar de aanvrager. Je hebt dan de cam gebruikt om het juiste antwoord te krijgen, en dat antwoord kun je dan hergebruiken. Of denk ik nu te simpel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft iemand al geprobeerd om de goedgekeurde cam in een dreambox te doen, en dan op die dreambox oscam of cccam te draaien. Als er een request komt stuur je hem naar de dreambox, die vraagt hem aan de cam, en het antwoord stuurt hij terug naar de aanvrager. Je hebt dan de cam gebruikt om het juiste antwoord te krijgen, en dat antwoord kun je dan hergebruiken. Of denk ik nu te simpel ?

De module behandelt zelf het signaal en levert alleen ongecodeerd signaal aan de dreambox (zolang er geen ci+ functie is ingeschakeld).

De controlword verlaat niet de cam module.

 

Volgens een ander forum werkt de module in openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect

Dat was te verwachten toch?

Zoiets is niet even tussen de soep en de aardappelen opgelost .

Dan begrijp ik jouw reactie #78 even niet. Want die suggereert m.i. het tegendeel. Je trok al een conclusie.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...