Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

Weinig aan te snappen lijkt me.

Misschien laag / te laag ingeschat maar dat verandert toch niks aan de zaak ?

Je spreekt jezelf tegen, maar laten we maar weer on topic gaan.

Als betalende abonnee hoop ik dat Fox/CD niet te lang plezier hebben van deze codering.

Complimenten aan diegenen die druk bezig zijn die codering te doorgronden.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je spreekt jezelf tegen, maar laten we maar weer on topic gaan.

Als betalende abonnee hoop ik dat Fox/CD niet te lang plezier hebben van deze codering.

Complimenten aan diegenen die druk bezig zijn die codering te doorgronden.

lijkt me logisch en ook al 10 keer gezegd aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook al geruchten gehoord dat die allang weer open is voor de grote mannen, die laten zich niet  tegenhouden.

ik heb dan ook alweer eens gehoord,dat bij de groten,continu nauwlettend wordt opgeslagen tussen kaart en softcam,en dat alles wordt bijgehouden.die groten hebben materieel en geld om het een en het ander bloot te leggen en zijn de auteurs van de nieuwe gebruikte gewijzigde codering allemaal braaf,of zouden er zijn die ... info laat lekken.probleem is,dat eerlijk mensen altijd kosten moeten maken om hun legaal kijkplezier te behouden,door de foute mensen die er via niet legale manieren hopen geld aan verdient.misschien top offic en gewaagd,maar het zij zo

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog niemand gezien of gehoord die dit open heeft hoor, soortgelijk systeem in frankrijk wel maar dat is een ander verhaal.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je de 7141 bedoeld toch en niet de 7121

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de doos staat Philips DSR 7141 en designed bij PACE

 

wacht ik zie het ..  die dsr 7121 is een veel oudere versie..

 

Heb je ook firmware van de 7141 ?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist en hoe ouder de doos hoe groter de kans dat er geen securechip in zit.

Alleen eerst moet die verrekte encryptie eraf.

 

Dat met die CI module wordt niets, zit een CAP100 cpu in. Niet te geloven maar cpu is speciaal gebouwd voor fa Kudelski.

De opcodes zijn niet eens bekend dus disassembleren wordt hem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er niet iemand een logger voor tussen de kaart en de CI+module? Om te lezen wat die twee onderling uitwisselen?

Ik zou daar beginnen loggen om te zien of er iets aparts gebeurd wat OScam niet doet.

Dat is gebeurt en er gebeurt niks bijzonders.

Alleen de cw die terug komt van de kaart is nog wel encrypt. De cam behandelt de cw tot een decrypt cw. De cam weet dat de cw encrypt is door de nano 01 in de ecm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vandaag van een klant, een philips DSR 7141/22 met software versie 3.6.8 er op, ik had hier op het forum gezien dat deze software er in 2011 al op deze boxen stond, en daar draait foxsports 2 ook in, weet niet of de software in de box gedeeltelijk werd/word geupdate om deze codering te laten werken, maar lijkt me sterk dat ze in 2011 al wisten wat ze nu gedaan hebben, de hoofdkaart zat ook nog in een smartwii en verdeelde het signaal naar 3 andere m7 ontangers

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...