Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten


Ik vraag me af of er hier nog iets gebeurt want het word stiller en stiller

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal best even tijd kosten vooraleer men weet hoe e.e.a. werkt. Mijn hobby-argument is dat als de nano 01 werking bekend is (en dus weer via softcam gekeken zou kunnen worden) dit het einde zou kunnen betekenen voor Seca 3. Volgens mij is die nano 01 de laatse wijziging die providers kunnen toepassen om zwart kijken tegen te gaan..

 

Maar zoals gezegd: het is maar mijn hobby argument..

 

Een kennis van mij die via WAN sharing kijkt heeft in elk geval geen beeld op FOX Sports 2 HD Int.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem ook niet aan dat het een optelsommetje is wat goed afgerond moet worden, dergelijke dingen vergen zowel tijd aandacht apparatuur en heel belangrijk de juiste mensen met de juiste kennis .

Het lijkt me niet de bedoeling te zijn dat dergelijke dingen gelijk al doorzichtig gaan worden voor en door iedereen die zich eventjes in de theorie gaat verdiepen .

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

een kameraad van mij is cd klant met een oude module.misschien top offic,maar ik zal met hem een ingebrekestelling sturen naar cd,omdat men zegt dat men met goedgekeurd materiaal naar de cd zenders kan kijken en dat is niet meer waar.ik zal dreigen en een nieuwe module opeisen.mijn kameraad heeft al laten weten,dat hij geen cent meer betaald zodra ze op alle zenders deze codering uitoefent.het moet maar desnoods gaan tot aan de rechtbank melde hij mij.hij heeft goedgekeurd materiaal gekocht,dus moeten ze hun contract naleven en ervoor zorgen dat hij kan kijken.of contract opschorten

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hobby-argument is dat als de nano 01 werking bekend is (en dus weer via softcam gekeken zou kunnen worden) dit het einde zou kunnen betekenen voor Seca 3. Volgens mij is die nan]o 01 de laatse wijziging die providers kunnen toepassen om zwart kijken tegen te gaan.

Ik denk het niet, allereerst zijn er nog geen signalen dat je met een emu naar Seca3-kanalen kunt kijken. Beter gezegd: Zelfs Seca2 is nog niet volledig gekraakt en biedt nog een beetje veiligheid. Belangrijker is dat deze Nano01 enkel iets doet tussen kaart en ontvanger. Op wat er in de kaart gebeurt heeft het geen invloed en daarmee is de beveiliging tegen zwartkijken niet sterker of zwakker geworden. aangepast door Zuppelan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik al wel weet is dat er nog wat nanootjes op de reservebank klaarliggen. Gaat er eentje public wordt zo de volgende ingezet.

Het is een stukje encryptie, waarschijnlijk voor alle nano's hetzelfde en een unieke encryption key per nano.

Nogmaals, allemaal giswerk hoor: niets is zeker. Ik hoop dat de encryption part public kan en gaat maar de gebruikte keys publiek "geheim" blijven. Als ze nieuwe nano inzetten is het dan enkel kwestie van juiste key erbij vissen uit officiele receivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp hieruit dat de nieuwe encryptie een uitdaging van een andere orde is dan wat we tot nu toe hebben gezien en waar we de huidige softcams aan te danken hebben?

Betekent dit ook dat ontvangers met softcams in de nabije toekomst ook voor de fabrikanten ervan onder druk komen te staan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me vooral een beetje softcam plagen: De nabewerking die ze toegevoegd hebben kan op zich prima in een softcam geïmplementeerd worden, alleen de extra sleutels die daarvoor nodig zijn in een softcam stoppen is juridisch gevaarlijk. Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat je in de toekomst nadat je je softcam geïnstalleerd hebt toch sleuteltjes in het duistere circuit moet gaan zoeken om legaal te kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dat is nu ook al zo voor boxkeys en rsakeys om uberhaupt de smartcard te laten babbelen met de softcam.

Komen er gewoon wat bij voor elke bekende nano / post encryptie.

 

Wordt trouwens ook tijd dat CAK7 ondersteunt gaat worden ;)

 

Wat dat aangaat zijn er genoeg research projecten op te starten. Maar goed, de meesten hebben hobby aan (gratis) sat kijken en niet aan sat techniek (!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...