Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten

men zou haast blij zijn dat men geen satellietkijker meer is? :confused: .

als ze verder zo'n toer uithalen bij tvv,dan koop ik zeker geen module,er komt zelfs geen tvv meer.ik heb nu via een andere weg tv,en via het internet met bijhorende programma's en deftig i'net pakket,kan men ook al zijn tv avond vullen  :) .ben nml geen soap kijker,dus geen dagelijkse of wekelijkse programmeringen,ik ben tv kijkend vrij.

sorry voor de eventuele top offic gedeelte.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Het word angstvallig stil hier !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bbyou

 

Alleen als je via een SoftCam kijkt. Met een module gaat het gewoon werken hoor! Alleen jammer voor mensen met WAN/LAN Cardsharing, daar valt het doek en dat is nu precies wat Canal Digitaal wil.. Alleen sneu voor mensen die een Enigma box hebben zonder CI. Die vallen buiten de boot.. Die worden gedwongen om of een CDS ontvanger te kopen of terug naar kabel/IPTV. Die klanten raakt CDS dan gewoon kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die worden gedwongen om of een CDS ontvanger te kopen of terug naar kabel/IPTV. Die klanten raakt CDS dan gewoon kwijt.

Hoezo gedwongen? Ze kunnen toch een andere enigma2 ontvanger kopen die wel een CI heeft?

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt aan mijn CAM te liggen Op OSCAM werkt t niet meer wat ik ook doe op CCcam werkt alles nog wel :-) kennelijk dus een CAM fout dus kabel gaat niet mee :-)

 

 

Lijkt er hier ook bij mij op dat het op de kabel ook gaat gebeuren ik heb op de Fox 2 en 4 geen beeld meer ....

Meer mensen die dat kunnen bevestigen ?!

 

Bareus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...