Ga naar inhoud


een zeer goede DAB antenne


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Beste DAB vrienden.

 

ik heb onlangs een antenne gekocht...puur voor de heb en ik wilde eens proberen hoe dat ding presteert. Het is een gevouwen dipool met balun ingebouwd, dus 75 ohm impedantie. De materiaal kwaliteit is uitzonderlijk goed...dus niks met China etc.

De prestaties zijn verbluffend goed. Monteer hem vertikaal maar zover mogelijk van de mast. Anders vormt de mast een kortsluiting voor de dipool. Ik ben er mee in de hand door mijn tuin rondgelopen en haal er zenders mee binnen die normaal nooit ontvangen kunnen worden.

Hij kost €uro 12,99 + verzenden. Je vind hem op de bekende site die naar een Brasiliaans regenwoud genoemd is en dan moet je er .de achter zetten.

Een aanrader.

 

post-52831-0-61781000-1381769046_thumb.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gevonden, deze dus (Antenne Radio DIPOL-1/DAB) , nu nog een radio :)

hier goede DAB+ voor klein prijsje VR-TUNER internet -tuner irs-820 hifi met digital DAB+ en fm

werkt klasse.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak(k), amateur spirit of niet, voor €uro 12,99 ga ik niet zelf lopen te hannesen. Geen tijd meer voor tegenwoordig. Er zit een mooie mastklem bij en zoals ik al zei, een eenvoudige dipool doet wonderen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar je die €uro 15,00 verzenden vandaan haalt maar ik betaal maar €uro 2,50 voor verpakken en verzenden.

 


Bestellungsübersicht










Artikel:
EUR 12,99

Verpackung & Versand:
EUR 2,50

Gesamtbetrag:
EUR 15,49

Oben genannte Preise verstehen sich inklusive Mehrwertsteuer. Informationen anzeigen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier goede DAB+ voor klein prijsje VR-TUNER internet -tuner irs-820 hifi met digital DAB+ en fm

werkt klasse.

10 Senderspeicher für FM, DAB+ und Webradio , dat is ook niet veel.

En hij kost ook 129 euries ;)

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 Senderspeicher für FM, DAB+ und Webradio , dat is ook niet veel.

En hij kost ook 129 euries ;)

vond ik, mooi spul voor deze prijs

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag een fatsoenlijke dab+ radio in de auto hebben. Maar dat wordt pas weer mogelijk als ik een nieuwe lease auto mag uitzoeken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste DAB vrienden.

 

ik heb onlangs een antenne gekocht...puur voor de heb en ik wilde eens proberen hoe dat ding presteert. Het is een gevouwen dipool met balun ingebouwd, dus 75 ohm impedantie. De materiaal kwaliteit is uitzonderlijk goed...dus niks met China etc.

De prestaties zijn verbluffend goed. Monteer hem vertikaal maar zover mogelijk van de mast. Anders vormt de mast een kortsluiting voor de dipool. Ik ben er mee in de hand door mijn tuin rondgelopen en haal er zenders mee binnen die normaal nooit ontvangen kunnen worden.

Hij kost €uro 12,99 + verzenden. Je vind hem op de bekende site die naar een Brasiliaans regenwoud genoemd is en dan moet je er .de achter zetten.

Een aanrader.

 

attachicon.gif1218.jpg

 

Ik heb zelf  *** commerciële link verwijderd ***  deze buitenantenne wat wel eens dezelfde zou kunnen zijn als jij hebt. Het enige wat me opviel was dat volgens mij een van de bevestigingsschroeven "kortsluiting" maakte waardoor volgens mij het effect van de antenne deels teniet gedaan werd.

 

Ik heb het opgelost met isolatietape en ben verder heel tevreden er mee. Zeker voor die prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze DAB dipool antennes worden van twee verschillende merken goedkoop aangeboden.

- van het merk RING.

- van het merk Wittenberg


Je kunt het verschil makkelijk herkennen.

Bij het merk RING zit de F-connectoransluiting onder een hoek op de smalle zijde van de aansluitdoos,
zie bijlage 1.


Bij het merk Wittenberg zit die midden op de aansluitdoos, zie bijlage 2.

 

Ik heb de indruk dat het merk RING er een stuk degelijker uit ziet.


Drs.IJzerbout liet de foto zien van het merk RING.

post-60869-0-51169800-1382094523_thumb.jpg

post-60869-0-73917000-1382094542_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik weet niet waar je die €uro 15,00 verzenden vandaan haalt maar ik betaal maar €uro 2,50 voor verpakken en verzenden.

 

 

Bestellungsübersicht

 

 

 

 

Artikel:

EUR 12,99

 

Verpackung & Versand:

EUR 2,50

 

Gesamtbetrag:

EUR 15,49

Oben genannte Preise verstehen sich inklusive Mehrwertsteuer. Informationen anzeigen.

Als ik mijn winkelmandje wil afrekenen komt er ook 15 euro verzendkosten bij.

Hoe heb je die 2,50 gekregen?

 

Bestellungsübersicht
Artikel: EUR 12,99 Verpackung & Versand: EUR 15,00 Gesamtbetrag: EUR 27,99
Oben genannte Preise verstehen sich inklusive Mehrwertsteuer. Informationen anzeigen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...