Ga naar inhoud


veel storingen in opnames sbs6


lindberg

Aanbevolen berichten

zijn er nog meer mensen die bijv last hebben van "hickups" in de opnames ,op dit moment nemen we

the voice op terwijl we weg zijn,we kijken dus niet naar een andere zender.er zitten dan heel vaak momenten in het beeld met eerder genoemde storingen.(net of de ontvangst heel kort slecht is)

 

ik heb ook wel eens het idee dat dezelfde soort storingen voorkomen wanneer er gezapt word tijdens een lopende opname.

we hebben een prima ontvangst ( gem. 13.2 db) en draaien op openpli 3.0.

iemand ? :mellow:

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


correctie !!

 

ik dacht dat de storingen slechts op opnames van sbs6 waren maar de voice bijv is op rtl4,

conclusie is dat er in het algemeen storingen ( glitches ) optreden bij opnames,de harde schijf is

bijna leeg dus dat kan het niet zijn.

ik ga eens proberen og het fenomeen zich ook voordoet wanneer de nasserver als opname lokatie

dient...

thanx henkie73

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

neem jij  op via de nas.

 

zoja, ik heb hier ook problemen mee gehad.

 

heb nu een hdd in mijn et9200 zitten werkt super en mijn et9000 ingesteld dat hij opneemt op mijn et9200 werkt ook super.

 

laat maar weten hoe het afloopt bij jou.

 

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Henk,

 

nee ik neem niet op via de nas...eerst wel maar dat werkte niet echt soepel.er zit een 160gb hdd in de ontvanger.

wat me ook opvalt is dat wanneer er een opname op het punt staat om te starten die gepland is,zie je ook

altijd ff een storing in het programma wat op dat moment bekeken wordt.

 

en zoals ik al zei ; als er tijdens een opname gezapt word zitten er achteraf in de opname van die storingen

net of de stream ff onderbroken word...'t is allemaal niet rampzalig maar wel storend...en volgens mij ook niet nodig.

 

thanx

Lindie

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien een probleem in de LNB of diseqc switch.

Soms is de isolatie in die dingen niet goed en zie je bij het in- of overschakelen van de ene aansluiting een storing op het signaal van de andere aansluiting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hoi Henk,

 

Wat me ook opvalt is dat wanneer er een opname op het punt staat om te starten die gepland is,zie je ook

altijd ff een storing in het programma wat op dat moment bekeken wordt.

 

en zoals ik al zei ; als er tijdens een opname gezapt word zitten er achteraf in de opname van die storingen

Zie post #7.

Onvoldoende isolatie tussen de 2 uitgangen van de LNB of diseqc switch.

Heeft niets met de leeftijd van je LNB te maken, maar met het ontwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...