Ga naar inhoud


Problemen met en klachten over TV Vlaanderen


muesli
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Mijn ouders kijken al jaren naar TVV,en,zo goed als geen problemen.Zij gebruiken een philips waar je mee kan opnemen (type ontbreekt me) ik gebruik een triax 80 cm met een lnb van TVV met 4 uitgangen.Buiten eens een herinstelling van de lnb (vader had ertegen gezeten met grasmaaier) en een mogelijks 2 keer een heractivatie signaal aan te vragen,verder geen problemen.

Wie dat denkt dat telenet beter is,zever in zakje's,want als je hun fb leest,dan zie je dat ze binnen de kortste keren hun recorder mogen inwisselen voor een nieuwe en bye bye opname's.Heb je een eigen decoder/pvr met TVV,dan ben je zekerder dat je,je opname's blijven,en dat ze op een ochtend niet opeens foetsie zijn.Ieder zijn mening over tv aanbieders,maar mits een goede installatie,en deftige apparatuur,durf ik zeker nog TVV aan te raden.

p.s.de recorder van mijn vader van TVV is al enkele jaren oud,en de hd is nog in prima staat,wat van een digicorder meestal een fluts is.Maar ja ieder kiest zelf.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


TVV is op meerdere vlakken beter dan TN, echter je moet je installatie wel in eigen handen nemen, dan wordt het een geweldige beleving.

Voormij is TN een aanbieding voor dummies, die slikken het dan maar door hé.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag on topic blijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...