Ga naar inhoud


FOX Sport 2 HD int


Cornelia

Aanbevolen berichten


En waarom zou je 10 dagen kijken wat bedoeld is om je over te halen Fox sports internationaal te nemen? Bij mij blijft het net zoals een maand SyFy die weer bedoeld is om je over te halen naar EntertaimentHD uit mijn zaplijst, veel plezier allemaal :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een commerciele zet van Fox om klanten te lokken, en ik denk dat er best wel veel mensen in zullen tuinen omdat hun aandacht getrokken is door het woord "gratis".

 

En niet iedereen heeft geld, dat er sommigen zijn die het voor anderen verpesten door te zeggen dat ze graag meer betalen vind ik ook echt barbaars. Hoe meer er zeggen dat ze wel bereid zijn meer te betalen, hoe duurder het wordt want de mensen schreeuwen er toch om.

 

Ik betaal helemaal niet graag meer, en als jij graag wilt betalen mag je wel wat doneren op mijn bankrekening hoor want zo te lezen kun je dat best missen.

 

Fox krijgt van mij nakko, nada, niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu ook beeld met basis HD.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke actie van CD, afgelopen weekend paar leuke wedstrijden kunnen bekijken dank daarvoor. :)

Ik wel het vermoeden dat dit kijkers moet aantrekken voor een abbo op Foxsport int. en wel dat de werkelijke reden is dat er veel te weinig abbo's zijn op dit kanaal. :sick:

Probleem blijft voor ons dat het met een Linux ontvanger zonder CI+ module niet kan worden bekeken en ook de boel niet intern kan doorsharen naar mijn andere ontvangers. :crazy:

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Basis met hd pakket: foxsports2 international prima te bekijken!

ik ben blij dat ik canaaldigitaal heb kan zo legaal meekijken en een pak nederlandse zenderserbij. de vlaamse heb ik via kabel en fox int. ok weer eens leuk stuntje. smaakt naar meer

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...