Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Goede middag.

 

Ik heb al en tijd geleden een DM800 HD-SE gekocht, via internet, we hadden altijd en Philips satelliet ontvanger gehad via Canal Digitaal om Nederlandse zenders te ontvangen in Spanje. 

Opeens zijn zenders overgestapt naar HD, dus konden we ze niet meer zien, logisch.  

Dus eindelijk die Dreambox aangesloten, en om eerlijk te zijn snap ik er niks van.

 

Alles is aangesloten, kaart van Canal Digitaal zit er in... En nu? 

Geprobeerd om het te linken met Wireless Wifi, kanalen te zoeken, bijna van alles geprobeerd, maar niets lukt.

 

Kan iemand zeggen wat ik moet doen? Om, hoe dan ook, Nederlandse zenders te kunnen ontvangen. 

 

Gr. 

Desirée.

P.S misschien lukt het niet omdat ik blond ben, maar ja... 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met die gegevens is het onmogelijk je te helpen.

Welke firmware?

Als je hem gekocht hebt van internet,dan denk ik dat de originele dmm software erin zit en dan heb je zowiezo geen beeld via de interne lezer.

Lees eens rustig dit board door,hoe je bvb pli of andere firmware programmeert,hoe je softcams installeert en ook gemakkelijk in gebruik zijn settingslijsten.

P.s en nee,voor een blonde is een dreambox niet moeilijker te programmeren dan een ander haarkleur  ;)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de TV aan zet komt er SUNRAY4 powered by Enigma2 SIM2 op te staan.

Ik heb ongeveer alle reacties gelezen van dit forum over Dreambox, en snap het nog steeds niet. 

Heeft er het iets te maken met "Service searching > Tuner configuration"? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, dan heb je geen Dreambox maar een clone ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Illegale zaken mogen op SAT4ALL niet besproken worden.

Onze huisregels zijn daar duidelijk over.

 

Verder, wanneer je altijd alleen maar SD zenders gekeken hebt zal je schotel alleen maar een kop gehad hebben die op Astra 1 op 19 graden is uitgericht.

De Nederlandse HD zenders zitten op de Astra 3 satelliet, hetgeen betekent dat je de schotel installatie moet uitbreiden.

 

Voor wat betreft een clone ontvanger, je bent kennelijk misleid, terug met dat ding naar je handelaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...