Ga naar inhoud


autobackup in combinatie met update Openpli 3.0 naar 4.0


hgroen

Aanbevolen berichten

Ik wil gaan updaten van Openpli 3.0 (laatste versie) naar Openpli 4.0 is het dan verstandig om autobackup aan te hebben staan en blijven dan daardoor alle instellingen bewaard?

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites


het is altijd beter een " schone " flash te doen, maar als je het niet ziet zitten om je instellingen handmatig

terug te zetten kan je daar inderdaad autobackup voor gebruiken. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op alle boxen ben ik van Openpli 2.1 naar 3.0 gegaan, van 3.0 naar 4.0 met autobackup en autoinstall zonder problemen.

toen ik de  2 DMM800 vervangen heb door 2 ET6000's heb ik gewoon de autobackup met autoinstall van de Dm800's gebruikt zonder problemen, ook probleemloos de autobackup met autoinstall gebruikt van de Vuduo voor de ET9500 die er voor in de plek kwam.

 

Ik gebruik autobackup met autoinstall altijd op usb stick, wil het flaschen evt niet lukken trek ik de usb stick er uit en flasch even opnieuw, dan kun je als de box opgestart is alsnog de usb er in steken en via het menu van autobackup je instellingen terug zetten. (optie 4 herstellen)

 

Als flaschen met autobackup/autoinstall niet lukt is het vaak een slechte plugin of skin waarop de boel blokkeert.

voordeel van autobackup met autoinstall op usb stick is dat je de usb stick ook even in de pc kunt steken om bijvoorbeeld het autoinstall file kunt aanpassen/opschonen, plugins/skins die je niet meer wilt gebruiken of waarvan je denkt dat die het succesvol  flaschen in de weg kan zitten oid.

aangepast door metoo
  • Like 1

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update uitgevoerd en alle instellingen incl plugins zijn meegekomen, ondanks dat ik autobackup met auto install heb uit staan, komt dat omdat er op de hd van mijn ET een backup directory staat waar autoinstall gegevens in staan? Zo ja als ik dan die directory leeg maak en opnieuw ga flashen heb ik dan wel een clean installatie?

 

In ieder geval iedereen bedankt voor de antwoorden.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad voor een clean flash, alle backup bestanden verwijderen/hernoemen. ;)

 

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad voor een clean flash, alle backup bestanden verwijderen/hernoemen. ;)

 

grtz Philip

Hartelijk dank voor je reactie ik zal het vanavond of morgenavond proberen.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...