Ga naar inhoud


Youtube naar xtrend.. naar tv


maxwin

Aanbevolen berichten

Goedeavond

 

Hoe kan ik van de laptop youtube videos op de tv bekijken, via de xtrend, vroeger was hier volgens mij een plugin voor, die ergens bij de mediabestanden in openpli stond.

 

Kan ik niets meer over terug vinden, als iemand een idee heeft hoor ik het graag, ( had al netcaster geprobeerd, maar was hier kennelijk niet voor geschikt ) ook met google en zoekfunctie kom ik niet verder, kom bij van die chrome kastjes uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Real time of is opslaan en afspelen is ook goed?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier op mijn locatie in Spanje niet altijd snel internet beschikbaar, dus dan zou ik het op kunnen nemen en later kijken..

Als ik wel internet beschikbaar heb zou ik het realtime kunnen kijken.

 

En de youtube of mytube plugin waar vind ik dat? ik heb openpli 7.1.. zie daar verder geen plugins in zitten..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mytube geinstalleerd, krijg onder de blauwe knop mytube te zien, als ik deze dan kies, krijg ik een lijst met allemaal plaatjes van youtube .. die ik dus niet wil zien.. als ik er een selecteer dan krijg ik een soort van speler, als ik dan afspeeltoets kies, blijft het beeld zwart.

 

Kies ik een andere.. gebeurt er ook niets, dan loopt de xtrend vast, en na dit groene scherm start deze opnieuw op..

 

Heb nog een andere gevonden, ts media.. ga ik nu proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS media geprobeerd krijg ik wel werkend maar veel freezes.. of geen geluid.. was een nieuwe versie beschikbaar, maar als ik dat probeerde kreeg ik server niet beschikbaar ( zag in een flits iets van dream tunisia voorbijkomen, kan niet veel goeds zijn denk ik )  heb het maar weer snel verwijderd, tijdens verwijderen en opstarten draaide het rondje wat normaal gesproken links bovenin draait, erg traag..

 

gelukkig werkt mijn box weer normaal.

aangepast door maxwin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het Windows programma GemistDownloader kan je YouTube filmpjes opslaan en die zijn dan weer door je Xtrend af te spelen.

Zie https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS-Media en TS Player moet je heel ver van blijven. Die verkloot je systeembestanden! Vooral TS Player..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...