Ga naar inhoud


Microsoft rolt update uit voor kwetsbaarheid Internet Explorer


winwiz

Aanbevolen berichten

Microsoft is donderdagavond begonnen met het uitrollen van een update voor Internet Explorer. De update verhelpt een lek in de browser dat afgelopen weekend aan het licht kwam. Opmerkelijk is dat de update ook komt naar Windows XP, waarvan Microsoft de ondersteuning pas heeft beëindigd.

 

http://tweakers.net/nieuws/95740/microsoft-rolt-update-uit-voor-kwetsbaarheid-internet-explorer.html

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wou het net gaan posten :)

 

Ze hebben, volgens de telegraaf, een uitzondering gemaakt voor XP omdat de lek zo gevaarlijk was.

 

Het lijkt erop dat hij er ook al is. KB 2964358

 

Kun je dat bevestigen?

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist. Ik had hem al geïnstalleerd voor het artikel geplaatst was. De virusscanner gaf aan dat het systeem niet up to date was en aan de hand daarvan zag ik deze update staan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lek treft niet zozeer XP maar wel hun naam mbt internet explorer. Als ze het  niet repareren blijven de media roepen dat microsoft explorer onveilig is en dat je er verstandig aan doet een andere browser te gaan gebruiken. Dat kost ze marktaandeel in browserland en uiteraard reputatieschade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...