Ga naar inhoud


Pollrefresh no set - Polling disabled wat is dit


Ga naar oplossing Opgelost door Toppers,

Aanbevolen berichten

Ik heb hier rev 9682 lopen en daar krijg ik de volgende error rechtsboven in het scherm Pollrefresh no set - Polling disabled hij ververst ook niet.

Heb hier ook rev 9665 loppen daar doet hij dit niet.

Wat kan ik er aan doen om oscam weer te laten verversen.

 

 

 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is toch al even bij oscam dat dat niet meer werkt, zeker het log onderaan in de begin pagina, ik heb dit tijdelijk opgelost door in firefox een add-on te gebruiken ReloadEvery 28.0.2 zo word bij mij elke 5-10-20-30sec enz. de pagina vernieuwd

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch al even bij oscam dat dat niet meer werkt, zeker het log onderaan in de begin pagina, ik heb dit tijdelijk opgelost door in firefox een add-on te gebruiken ReloadEvery 28.0.2 zo word bij mij elke 5-10-20-30sec enz. de pagina vernieuwd

 

Waarom moeilijke weg of oplossing kiezen als je standaard regels kunt gebruiken ?

 

Bovenstaande settings werken prima !

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, heb even de oscam geupdate naar 9705 en het werkt weer als vanouds ;)

Ik zat nog op 9643

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ontbreken nieuwe setting-regels bij je in oscam.conf sectie [webif], bijv dit plaatsen;

 

httprefresh         = 20

httppollrefresh   = 20

 

Bedankt het werkt nu goed

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...