Ga naar inhoud


kaart stuk ?


robot

Aanbevolen berichten

Heb gisteren een zenderlijst in de M7 laten lopen, voordien werkten alle nederlandse zenders, nadien had ik alleen ned 1,2 en 3 nog maar.

Een nieuwe zenderlijst KAN toch niet je kaart slopen.

En het vervelende is dat ik ook het kaartje van een buurman hiermee heb gesloopt, of is er wat anders aan de hand, wie herkend dit ????

grtn RB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou het niet kunnen,dat toevallig je kaart teruggeschroefd is?want als je ned1,2 en 3 kan ontvangen,dus decoderen,is je kaart niet stuk.Het lijkt me eerder dat je kaartje naar een FTV kaart is gepromoveerd.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een kaart een update/downgrade kreeg na een zenderlijst update.Kon het niet begrijpen of het al of niet toeval was.Het was wel geen M7 bakje

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Kijk anders even bij technische informatie wat er bij je Canal Digitaal voor waarden gegeven worden... Misschien teruggezet naar FTV? Zo ja even heractivatie aanvragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even bij de technische informatie gekeken en daar staat het volgende ( wat mij niets zegt )

 

Aanbieder                        Datum                       Producten

 

Canaldigitaal                    22/07/14                   56      61   63-64

 

Wie weet wat dit betekend, een heractivatie lost niets op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jou abonnement bestaat uit verschillende onderdelen. Dat kan zijn het basispakket of het familiepakket. Daarbovenop kun je het HD-pakket hebben of het HBO-pakket of een film- of sportpakket. Die pakketjes hebben allemaal eigen nummers. Zo wordt dus bepaald wat gedecodeerd moet worden. Maar CanalDigitaal laat over de betekenis van die nummers niets los. Dat is al eens aan de orde geweest op het hun forum.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Nee, maar feit is dat volgens deze technische informatie van zijn kaart er klaarblijkelijk een abonnement aktief is en de kaart dus *zou* moeten werken. Nu had ik gisteren met een Dreambox van een forumlid juist hetzelfde. Bleek dat er een oude Goldcard in de bovenste sleuf zat die de officiele smartcard blokkeerde! NED 1, 2 en 3 gingen, maar de rest dus niet. Haalde de GoldCard uit de gleuf en bingo! Alle geabonneerde kanalen openden zich.. Misschien is dit nog een optie om te volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Johan45

 

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Dacht dat hij het ook in een andere ontvanger had geprobeerd..

 

Wellicht een nieuwe fastscan proberen? Misschien zat er wel een foutje in de download? Ze bieden inmiddels ook de fastscan aan via Astra 3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een corrupte kanalenlijst is inderdaad ook een mogelijkheid. 

Bij problemen met een M7 decoder waar geen verklaring voor is ga je het best terug naar fabrieksinstellingen.

Dan kom je ook weer voor de keuze te staan welke kanalenlijst je wil laden, in dit geval met een HD abonnement is

de keus simpel want dan kies je natuurlijk voor de HD variant.

 

Wat betreft de nieuwe software 2.08a voor de M7 sat801, daar kan best een fout inzitten, het is tenslotte een beta versie.

Of robot de nieuwe versie in zijn decoder heeft betwijfel ik, dat zou hij dan wel gemeld hebben denk ik.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

oeps oeps oeps oeps sorry sorry wegens vakantie vergeten af te melden, er zat inderdaad een verkeerde lijst in. Nadat ik de lijst nogmaals heb geladen liep alles weer dus geen problemen meer. DANK allen voor meedenken.

RB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...