Ga naar inhoud


DREAMBOX 7080 HD GOLIATH


wortellica

Aanbevolen berichten

ja dat is waar met alleen de naam kom je er niet meer hoe goed de box ook in elkaar steekt

het gaat over wat men krijgt en betalen moet tegenwoordig

en dan kom je al gauw bij andere boxen terecht

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

wortellica

Geplaatste afbeeldingen

Gast Mimisiku

@peper

Marktplaats staat vol met Dreambox omdat dat merk daar synoniem staat voor 'gratis' kijken en eigenlijk alleen maar clone's. En die zijn maar €250 inclusief 'abo'. Een echte DM800HD kúnt je niet meer kopen 2010 EOL! De DM800HDse kost nieuw €439 en die vind je niet op Marktplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

niet volledig zeker,met CI+

 

denk je dat het ooit goed komt en dat dat werkelijk gaat draaien in elke box?

 

of bedoel je dat DMM helemaal de andere kant hoopt te kunnen opgaan?

 

en echt off-topic: waarom worden kaarten niet gepaired aan CI-modules, zodat je het nog in elke box "braaf" zou kunnen gebriken?

 

ps: negeer me maar gewoon wanneer ik onzin uitkraam :) !

 

Iemand CI+ al getest met Telenet zoals bij VU+?

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/346863-ci-ondersteuning-op-ultimo/

 

:confused:  :confused:  :confused:

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet meer overtuigd van dat Goliath project. Dream levert allang geen innovatieve en kwalitatieve boxen meer. Ze hebben zich vastgepind op de goede naam en service van ooit. Als trendsetter van Enigma zijn ze voorbijgestreefd door alle concurrenten qua snelheid en zeker qua prijs.. Hoezeer ik nog geniet van mijn DM8000 en genoten heb van de DM7000, een nieuwe peperdure Dreambox gaat er niet meer komen... Betwijfel overigens of ik na het overlijden van de DM8000 nog wel verder ga met satelliet. Boel wordt alleen maar dichter getimmerd qua mogelijkheden en straks waarschijnlijk alleen maar receivers van de provider zelf of CI+.. Dan kan ik net zo goed bij kabel blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof ook niet dat ik nog snel een DMM zal kopen. In de huidige markt erg overpriced en niet meer bijzonder. 

 

Vind het wel gek dat ze geen gebruik maken van hun goede naam en nog wat leuke ontvangers op de markt brengen. Tussen alle E2-ontvangers die iedereen inmiddels wel kent zou een nieuw OS met open armen ontvangen worden denk ik zo  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...