Ga naar inhoud


DREAMBOX 7080 HD GOLIATH


wortellica

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

wortellica

Geplaatste afbeeldingen

Goliath draait toch op enigma3?

 

Het succes vam DMM zal op niets uitlopen wanneer ze verder gaan met dichttimmeren.

Precies. Zolang het closed source blijft, en PLi er (dus) niks in ziet, gaat het 'm niet worden.

http://openpli.org/news/openpli-stops-actively-supporting-dream-multimedia-stbs/

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie info, en ja als dit geen opensource is zal het gewoon niets gaan worden.
Blijf ik toch gewoon bij mijn oude 800HD die draait hier nog altijd zonder enige problemen.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zal het met closed source niks worden?

 

Ik denk dat dit de enige manier is, alles wordt tegenwoordig dicht getimmerd.

 

Als er rechten worden betaald, is het misschien mogelijk om orginele blu rays af te spelen.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diegene die met de prijzenpot naar huis gaat is de bouwer van de box die met gepairde smartcards overweg kan.

Iedere provider is nu bezig met overstappen naar gepairde smartcards. Je kunt nog zulke fancy hardware in de markt zetten het is totaal kansloos als het beeld zwart blijft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In ieder geval houdt je alle opties open wanneer een nieuwe box naast een ngebouwde kaartlezer ook een CI slot heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet volledig zeker,met CI+

 

denk je dat het ooit goed komt en dat dat werkelijk gaat draaien in elke box?

 

of bedoel je dat DMM helemaal de andere kant hoopt te kunnen opgaan?

 

en echt off-topic: waarom worden kaarten niet gepaired aan CI-modules, zodat je het nog in elke box "braaf" zou kunnen gebriken?

 

ps: negeer me maar gewoon wanneer ik onzin uitkraam :) !

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

DMM heeft destijds al duidelijk laten weten nooit een box op de mark te te zetten met CI+ support omdat dat alleen maar voordelen heeft voor de aanbieder en alleen maar nadelen voor de consument.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zijn,maar ik denk dat de grote meerderheid wel één of ander abonnementskaartje heeft.

Als die via softcam of ci niet bruikbaar is,dan mag een fabrikant bewust kiezen voor de klant en tegen de aanbieder,maar wie zou hierin dan winnen?

de fabrikant met kastjes met gepairde kaarten en/of ci+ ondersteuning

of de fabrikant die kiest voor de klant,met enkel ci support en kaartlezer(s),die ondersteund worden door softcam?

En kan/mag er nog een softcam gemaakt worden op een box met closed source software?

Dreambox is zeker niet slecht,maar ik vraag mij af,hoe ze verder gaan gaan,mocht er ooit een tijd komen,dat gans het europees aanbieders organisatie overgaan naar paired kaarten of ci+?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

dit kwam ik ook nog tegen

Belangrijkste kenmerk is een dual-core processor met 7000 DMIPS

de processor

CPU speed: 1407MHz
DDR Frequency: 667 MHz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Niet zo raar! Het apparaat is verschrikkelijk duur en biedt absoluut niets extra's t.o.v. Bijvoorbeeld een GB Quad HD of Vu Duo2. De tijd dat de naam Dreambox genoeg was om flink geld te beuren is echt voorbij. Alleen weten ze dat zelf nog niet. Met hun instelling mogen ze nog blij zijn dat ze überhaupt nog bestaan!

Geen UHD support en niets innovatiefs.

Ik ben een fervent Dreambox gebruiker, maar ik koop er nu geen meer. Veeeels te duur voor veeeeels te weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...