Ga naar inhoud


apple tv 2 streamen naar raspberry pi


Daan

Aanbevolen berichten

Even met klein projectje bezig waar even niet uitkomt,heb boven een raspberry pi met openelec draaien met xbmc nu wil ik ook netflix gaan draaien maar dit gaat niet volgens mij, op het verschillende forums zeggen ze  streamen met playon dat zou moeten werken,middels met een upnp device,nu heb ik beneden een apple tv2 staan met netflix kan ik deze streamen naar de slaapkamer ?

 

Wil geen gedoe met een losse pc en playon gebruiken om netflix te kijken.

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zover ik weet kun je alleen iets naar de Apple TV streamen (airplay met ipad, iphone, imac, of een ander apparaat dat over airplay beschikt)

De Apple TV kan ook videos en muziek van je imac afspelen, mits itunes aanstaat en de thuisdeling in itunes is ingeschakeld.

Het is dus wel mogelijk om een externe verbinding op te zetten, maar deze werkt dus alleen als er een itunes server draait.

 

De mogelijkheid om bijv. netflix via je ATV2 door te geven naar je raspberry, pc of apple apparaat ontbreekt.

Waarschijnlijk is het makkelijker om je ATV2 gewoon mee naar boven te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of koop een tweede. Netflix staat er standaard op

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee is niet echt nodig heb op me smart tv boven ook netflix  staan, is handiger alles op 1 staat bijvoorbeeld xbmc+netflix deze opstelling heb ik  beneden met atv2 maar moet beneden blijven.

had nog een rasberry over hier staat nu xbmc dacht kan ik netflix streamen vanaf de atv beneden, ben beetje lui om over te schakelen van hdmi 1 naar hdmi 2 maar je begrijp me wel wat de bedoeling is.  :)

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...