Ga naar inhoud


cannel digitaal harde schijf niet verbonden


kellyd

Aanbevolen berichten

beste allemaal wie kan mijn helpen.. kom ik in spanje doe ik de tv aan werkt mijn de code niet van cannel digitaal.. geef die aan harde schijf niet verbonden. wel altijd beeld gehad., het gaat om een m7 decoder wie kan me aub helpen ..

 

mvg kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites


kellyd

 

Welkom op Sat4all.

 

Ik moet gokken welk type M7 decoder je gebruikt, dus als je geholpen wil woorden zal je wat meer gegevens

over je decoder moeten geven.

Misschien kan je ook wat meer vertellen over het probleem wat je ondervind, dat maakt het eenvoudiger om je probleem te analyseren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat om een digital satellite hd receiver SAT 801  m7  de tv geef wel de zenders aan maar zegt slecht of geen signaal

 

daar voor heb die altijd gewerkt sorry dat ik het zo uitlegt maar heb er totaal geen weet van. 

 

mvg kelly zou de schotel verdraaid kunnen zijn ??

aangepast door kellyd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

dat zal je in de menu van je box moeten doen.

 

Ontvang je hellemaal geen zenders?

Dus ook niet de Duitse zenders.

 

Het kan best zijn dat je schotel niet meer goed staat, of dat je LNB stuk is.

Het kan ook gewoon een stekker zijn die slecht contact geeft.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer fabrieksreset uit via het gebruikersmenu van uw satellietontvanger en laad daarna de zenderlijst opnieuw in.

Denk er wel even om  dat je de goede  zenderlijst er in zet, je hebt 2 keuzes  (SD of HD)

Als je geen HD abo hebt,dan zet je de SD lijst er in

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

sorry maar hoe doe je dat?? ok geveondenIII nu vraagt hij om disqc instellen poort 1 of 2of3of4 disqc automatich mislukt geef die dan aan.

Dit geeft eigenlijk aan, dat de ontvanger geen signaal krijgt.

 

De schotel staat dus niet goed uitgericht of de lnb/kabel/ontvanger is defect.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,maar t.s.geeft aan,van harde schijf niet verbonden.Is dit een foutmelding op het tv scherm op het lcd scherm?

Ik weet absoluut niet hoe die boxen werken,maar ik weet dat setop boxen het soms niet doen,als de Hard disk niet is aangesloten.

Omdat volgens dat ik vernomen heb,dat bepaalde firmware op de hd staat,die dan niet kan lezen en de brui eraan geeft.

Maar ik weet niet of dergelijke box ook zo is.Ik spreek over ervaringen over onze kabel digicorder PVR's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na zoekwerk,zit er geen hd in.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beperk je eens tot dit onderwerp, maak het niet nodeloos verwarrend voor de topic starter.

Het is geen bepaalde settop box maar een SAT 801 van M7.

Ken je die box en kan je een positieve bijdrage leveren in dit onderwerp, ga je gang.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M7 sat801 heeft geen interne harde schijf, dat is dan nog wel juist gevonden op het www.

Het is wel mogelijk om een externe harde schijf of een USB geheugen stick aan te sluiten om programma's op te nemen.

Daarvoor heeft de M7 sat801 een USB slot aan de achterzijde van de decoder.

Mocht daar een externe harde schijf of een USB geheugen stick inzitten dan dient die verwijderd te worden.

 

 

m7_sat801_achter.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies zoals hier boven dat is hem.. maar ik kom er niet uit morgen maar een monteur laten komen..

die alles is goed aan sluit ik zit in gran alacant daar wil nog wel eens veel wind staan ik denk dat die toch verdraaid is

ik zou het anders niet weten..

 

mvg kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...