Ga naar inhoud


ik heb dit gelezen van canaldigitaal abo buitenland.


napoli

Aanbevolen berichten


Misschien wil Sky het zelf niet?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste napoli

Je schrijft: "er staat toch duidelijk betalen met je buitenlands rekening nummer"
Ja, maar er staat nog iets heel duidelijk: "Binnenkort mogelijk:" , en dat is bij CanalDigitaal een lang begrip. Probeer het zelf maar. Het zou me verbazen als het je lukt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

.. de wegen die CD bewandelt zijn soms ondoorgrondelijk dus ook deze actie.

Ik denk dat CD weer een gaatje in een of andere Mediawet heeft gevonden waardoor registratie op een buitenlands adres mogelijk wordt.

Er staat overigens nog de toevoeging "binnenkort" dus ik zou eerst verifiëren of deze mogelijkheid nu ook wel daadwerkelijk ter beschikking staat.

 

Als het inderdaad met CD mogelijk zou zijn hoeft dit niet ook voor Sky van toepassing te zijn want dat zijn 2 verschillende aanbieders.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat er al langer dan een jaar op hun wepzaait

 

In het verleden heb ik me daarmee ook uit interesse bezig gehouden...

 

Maar alles dat, staat ook op sat4all, van geval tot geval.

 

De Uitspraak van het Europees Gerechtshof inzake het abonneren van een andere Europeese PAYTV provider dan SKY-UK door een Britse Café uitbaatster is toegestaan gezien de binnenmarkt.

Interpretaties omtrent de uitspraak waren positief, namelijk: eindelijk gaan die grenzen en belemmeringen weg.

 

Dat was één interpretatie die echter op een heel ander niveau is voortgezet.

De echte Licentie Houders, de uitgevers van Film en Amusement gaan daar namelijk niet in mee.

(bollywood / hollywood ) allemaal machtige Holdings met de strategie verdeel en heers

En grote TV en media-magnaten zoals Murdoch en Liberty Global waren ook al aan het overwegen een andere richting op te gaan.

 

Met het HBO aanbod opnemen in het Nationale pakketje is dat, het openen van grenzen, allemaal in de kiem gesmoord!

 

Canal Digitaal als peuter is daar zelf veel te positief over geweest en liep vooruit op de Machtige blokkade van die Holdings met de licenties in hun broekzak.

 

Als er meer ruchtbaarheid aan gegeven wordt zal gegarandeerd iemand in Brussel en nadien Strassbourg die Vakantie pakketten aanpakken.

So Long

Fischer Z

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste napoli

Het zou me niets verbazen dat dit per 1 augustus 2014 ingaat als je alleen nog het IBAN rekeningnummer kunt gebruiken voor overschrijvingen en incasso’s in euro’s binnen Nederland en Europa. Bovendien dacht ik dat je alleen op een buitenlands adres kunt registreren als je eerst een abonnement bij CanalDigitaal had op een Nederlands adres.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...