Ga naar inhoud


Opnames converteren naar dvd


RikDC

Aanbevolen berichten

dat heeft niets met linux te maken... (dat zou ook op andere Operating Systems moeten kunnen)

 

de VU+ gebruikt het enigma2 >>> een busybox mini-linux achtige (welke demuxed en decodeerd voor het op HDD opgeslagen wordt)

 

Het heeft ermee te maken dat de OPNAME ONGECODEERD op de harddisk beland bij uw receiver en dus ook 1:1 in andere apparaten kan worden gebruikt die het .ts (transponderstream) kunnen weergeven

 

dat uw apparaat geen transponder stream kan weergeven betekend er moet geconverteerd worden van .ts naar .MPEG bestand

dat kan elke suf proggie uit het internet

 

maar steeds meer toestellen / apparaten kunnen een.ts direkt weergeven, enkel Uw LENCO niet

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb je heel goed begrepen ik kan ze zonder enig probleem converteren naar welk format ik wil oa dvd of mp4 of avi,ik neem nogal veel op en dan knip ik de reklame eruit en de leuke dingen brand ik op dvd of zet ik op een externe harddisk in avi formaat en zo nu en dan zet ik het om naar dvd

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskiduch ,

 

Ik heb hier een Technistar S2 en daar gaat dat dus niet mee want anders had ik dezelfde gekocht.

 

Normaal gezien kan je enkel programma's die je opnam , weergeven via hetzelfde toestel waarmee je ze opnam.

 

Dit om ongewenst copieren tegen te gaan.

 

Dat is alleszins wat ik ondervond en mij ook bevestigt is.

 

Rik

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist, en vandaar dat je de juiste keuze gemaakt hebt met de VU+

die opname kun je direct afspelen op je PC met een mediaplayer zoals de VLC.exe

dat toont aan die is ongecodeerd op de HDD van de VU+ gekomen

 

en daar hoeven we het niet heel veel langer over te hebben

je moet het hebben over die convertering van een opname { bijvoorbeeld: fabeltjeskrant.ts >>> naar >>> fabeltjeskrant.mpeg }

 

een thema wat niets met je VU+ te maken heeft

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb opgemerkt dat de laatste freemake er niet veel van bakt,maar dat kan ook mijn pc zijn.werk nu op een reserve.

Ik ken de wetgeving niet in nederland,maar begrijp niet het probleem,om een opname van een televisie mee te nemen op vakantie?

Of heb je in nederland niet het recht op een thuiscopy?

Je hebt toch het recht betaald,zou ik denken?

En ik zou denken,als je het uitleent aan iemand die ook deze zenders heeft,eigenlijk ook geen probleem mag geven,hij betaald via zijn eigen abonnement de rechten?

Als ik een film opneem van prime,en leen dat uit aan een niet prime abonnee,dan kan ik wel geloven,dat je hierbij in de fout gaat.

Echter heb ik ook gelezen dat je eigenlijk geen digitale copy 1:1 mag maken,en misschien van daaruit je conclusie.

Overzetten van digitaal-> analoog -> digitaal zou dan wel weer mogen  :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgezien van de waarschuwing omtrent het kopiëren en meenemen voor ander gebruik dan thuis gebruik

 

is het zo wat van on-interessant hoe je die kopie maakt op je PC en daarmee ook welk programma je ervoor gebruikt

 

je zult als beginner gewoon ons forum eens moeten lezen

en voor mij is een gratis software niet echt relevant maar het resultaat is relevant

 

ts to mpeg2

ts to mpeg4

ts convert to mpeg

ts convert to mpeg2

ts convert to mpeg4

 

en voor ricDC blijft die lenco de handicap

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...