Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Nee Jürgen, dat is niet op zijn vroegst op 1 aug.2014, dat is per 1 aug.2014, zie de melding van CanalDigitaal: http://www.canaldigitaal.nl/npo/

Daarom is het niet te rijmen dat CanalDigitaal schrijft: "Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1,2 en 3"

 

Kan toch best kloppen als ze zoals ik het begrepen heb, de NPO op extra kaartjes open laten zolang je maar een abbo op je hoofdkaart hebt.

 

En bovendien heeft ie zowiezo 31 juli nog dus da's ook na z'n opzegging :grin:

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, ik heb net mijn 2 e kaart op gezegd. \

Gesprek duurde incl. keuze menu 3.15 min.

Zonder tegen stribbelen, ohne  wenn und aber,   snel en "betrouwbaar"

Kreeg niet eens een fraai aanbod.

Zijn zeker blij, dat ze alvast zover van me af zijn. :D  :D  :D :D  :D  :D  

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar jij dreigde waarschijnlijk niet met het opzeggen van de hoofdkaart.

Bij mij kwam pas daarna een alternatief aanbod.

 

Jawel. heb ze gezegd dat ik aan het eind van het jaar als abo afloopt me zal beraden op een verlening

Dit omdat ik ontevreden was met hun manier van omgaan met klanten.

 

Antwoord: jammer als u dat zo ervaart :P  :P  :P  :P

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels zijn bij mij op de 2e kaart , de extra zenders al opengezet sinds gisteren. (o.a. europort, discovery HD en de MTV / muziekzenders)

Ik heb Basis HD op de hoofdkaart en had STB op de 2e. Ik heb de 2e kaart ook nodig, dus accepteer de 3,00 verhoging.

Ben erg benieuwd wat er tzt gebeurt als de SD zenders cq diverse transponders op 19.2 worden beeindigd ?  Terwijl je nu weer leest in de diverse berichten dat SD voorlopig wordt gehandhaafd ??!!

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merkwaardig, al die tegenstrijdige antwoorden en berichten van CD. Ook ik heb mijn tweede smartcard per telefoon opgezegd. Meneer aan de lijn beweerde dat de verhoging niet voor mij gold en ik gewoon voor het oude bedrag kon blijven kijken. Hoe dan ook opgezegd. Bevestiging opzegging ontvangen. In de kop van de brief wordt mijn tweede smartcardnummer genoemd: "Wij hebben uw verzoek om uw huidige televisie abonnement op te zeggen verwerkt. Uw abonnement zal per 31/07/14 volledig worden beeindigd. Tot dcie datum kunt u nog blijven kijken naar uw huidige zenderpakket. Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1, 2 en 3." En nu maar afwachten wat CD bedoelt met "het volledige abonnement"...alleen het abonnement van de tweede kaart of ook dat van de hoofdkaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1, 2 en 3." En nu maar afwachten wat CD bedoelt met "het volledige abonnement"...alleen het abonnement van de tweede kaart of ook dat van de hoofdkaart?

 

De laatste opmerking is volledig correct want dat betreft immers het nummer van de kaart zoals in het briefhoofd is vermeld en dat is de 2e kaart.

Ook op de 2e kaart kunnen meerdere abonnementen staan en daarvandaan de opmerking dat het abonnement volledig zal worden beëindigd dus daar is niets mis mee.

 

Met de eerste opmerking heb ik wat meer moeite mee want hoezo kun je na het opzeggen van de 2e kaart nog blijven kijken na NED1, 2 en 3?

Als ik een kaart toch volledig opzeg valt op die kaart na 31 juli 2014 toch niets meer te kijken.

Tot nu toe was dat wel het geval maar m.i.v. het stoppen van de gratis doorgifte van de NPO zenders zou dit toch niet meer mogelijk moeten zijn.

 

Zoals gebruikelijk verwarring alom.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen ook ik heb even gebeld en inderdaad je krijgt de oude prijs wel geef ik als tip een beetje door te vragen of ze niet meer kunnen betekenen ik heb dus nu in plaats van 2 euro dus 3 euro korting gekregen voor een jaar dus tip vraag gewoon of ze niet meer kunnen doen die 2 euro heb je die andere extra euro is mooi extra meegenomen.

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt helemaal maar dit werdt ook duidelijk vermeld door de medewerkster ik kon het ook voor 2 jaar doen die korting laten zitten en 3 maanden niks betalen aangezien ik een top pakket heb was dit wel voordeliger alleen ik wil geen 2 jaar aan iets vast zitten ook heb ik inmiddels de bevestiging en kan ik netjes zien online dat het voor 1 jaar is dus bij mij is hwt in ieder geval goed gegaan

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld omdat ik email kreeg dat ze mijn Basis SD €12,95 abonnement gingen omzetten naar Basis HD Light €15,95 abonnement. En mijn tweede kaart werd duurder van €1,50 naar €4,50

 

Ik heb gebeld met de mededeling dat ik mijn tweede kaartje wou opzeggen en dat ik die extra HD zenders niet hoef en mijn Basis SD pakket wil behouden voor 12,95. Heb wel erbij verteld dat ik overweeg om alles op te zeggen gezien hun slechte communicatie richting de klanten.

 

Ze gingen eerst overleggen en kwamen met een aanbieding:

- Basis SD handhaven voor 12,95 of op mijn extra kaart 2 euro korting. Beide kon niet.

 

Ik heb gekozen voor het handhaven van mijn Basis SD pakket en dat ik voortaan mijn tweede kaartje behoud, die ik eventueel volgend maand alsnog kan opzeggen. Mijn contract is niet gewijzigd wat dus inhoud dat ie tot 31-07-2014 loopt.

 

Zijn er mensen die een betere aanbieding hebben ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat met zo'n extra 2e kaart? Ik heb een oranje kaart met een topboxpakket of iets in die geest, het goedkoopste dus, en daarnaast heb ik ook nog een paar inactieve losse oranje kaarten die ik ooit kocht om er Nederland 1-2-3 mee te ontvangen. Die hebben dus niets met dat betaalde abonnement te maken en staan dus ook niet op mijn naam geregistreerd. Nu begrijp ik dat het hebben van een extra kaart bij een bestaand abonnement zowel een aanschafprijs als een extra maandbedrag inhoudt? Kun je zo'n inactieve kaart als 2e aanmelden? Of krijg je zo'n extra kaart sowieso gratis toegestuurd als je er 4,50 per maand voor gaat betalen?

 

Het is niet dat ik zit te wachten op de ramsj van de commerciëlen, maar met de kaart kun je op dit moment naast Ned 1-2-3 in HD ook de zenders Holland Doc en Politiek/Best ontvangen, dat zal per 1 aug ook wel over zijn, vandaar.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb (anderen mogen mij verbeteren) moet je eerst al die kaartjes op je naam zetten. Registreren per kaart kost 9,95 euro.

Vervolgens kan je die kaartjes als tweede of derde kaart aan je hoofdkaart koppelen. Voor elke tweede en derde kaart betaal je nu maandelijks 4,50 per kaart.

 

Aangezien jij op je hoofdkaart topboxpakket hebt is het volgens mij niet mogelijk om die te koppelen aan een tweede en derde kaart. Denk dat je eerst je hoofdkaart moet upgraden naar (op dit moment minimaal) BasisHD van 17,95 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...