Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Kun je je het gezicht van een NL kroegbaas in Frankrijk voorstellen die mij in juli 1996 met trots enkele tientallen Luxcrypt decoders liet zien die hij 'voor een prikkie' had aangeschaft toen ik hem vertelde dat die over een maand waardeloos zouden worden... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Iedereen mag voorzichzelf uitmaken wat hij doet en hoe hij of zij het geld uitgeeft.

Maar de andere kant van het verhaal mag ook verteld worden.

 

Wanneer je een aantal jaren geleden een smartwi had aangeschaft was je nu spekkoper.

Wanneer je nu geld uitgeeft voor zo een ding moet je dat maar afwachten.

 

Canaldigitaal heeft geen goede reputatie voor het gestand doen van toezeggingen, zo heeft de recente geschiedenis geleerd.

In de algemene voorwaarden is al opgenomen, dat men het aantal gelijktijdig te decoderen programma' s per kaart mag terug brengen naar 2.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd dit twee jaar geleden ook niet geschreven?
"Wanneer je een aantal jaren geleden een smartwi had aangeschaft was je nu spekkoper.
Wanneer je nu geld uitgeeft voor zo een ding moet je dat maar afwachten."

Feit is dat je een SmartWi er met deze nieuwe prijs van een extra kaart snel uit hebt.
Een SmartWi koop je voor €84,-
Extra grijze kaart €34,-
Registratiekosten €10,-
SmartWi dus €40,- duurder.
Abonnement extra smartcard incl. HD is 9,50 / maand.
De SmartWi heb je er dus in 4 maanden uit. Voordeel is nog dat je niet opnieuw weer voor een jaar een contract met CanalDigitaal hebt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd dit twee jaar geleden ook niet geschreven?

"Wanneer je een aantal jaren geleden een smartwi had aangeschaft was je nu spekkoper.

Wanneer je nu geld uitgeeft voor zo een ding moet je dat maar afwachten."

 

Feit is dat je een SmartWi er met deze nieuwe prijs van een extra kaart snel uit hebt.

Een SmartWi koop je voor €84,-

Extra grijze kaart €34,-

Registratiekosten €10,-

SmartWi dus €40,- duurder.

Abonnement extra smartcard incl. HD is 9,50 / maand.

De SmartWi heb je er dus in 4 maanden uit. Voordeel is nog dat je niet opnieuw weer voor een jaar een contract met CanalDigitaal hebt.

 

 

Bij twee extra kaarten wordt de SmartWi of Clone+ nog aantrekkelijker.

Reken maar uit.

Twee extra kaarten € 68,-

2x registratie € 20,-

De SmartWi is € 4,- goedkoper. De aanschaf kosten van twee kaarten en de SwartWi is dus bijna gelijk.

Maandelijks bespaar je dan  € 19,- en dat is toch een 228,- per jaar.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 2e kaart opgezegd. Zoals ik gelezen heb in dit forum, is de smart wi een optie. Ik heb inmiddels wel wat gegoogled, oa de bij de fabrikant en totaal tv. Nu blijf ik toch met een aantal vragen zitten:

Zullen mijn ultimo en duo (met softcam) en openpli4 hiervoor geschikt zijn. Komen er nog andere kosten bij (moet ik nog andere hardware kopen of zijn er nog abonnement kosten aan verbonden).

Daarvoor hoef je geen Smartwi aan te schaffen. Gewoon een lijntje naar elkaar maken en de SID limit op 4 zetten. Werkt feilloos.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 2e kaart opgezegd. Zoals ik gelezen heb in dit forum, is de smart wi een optie. Ik heb inmiddels wel wat gegoogled, oa de bij de fabrikant en totaal tv. Nu blijf ik toch met een aantal vragen zitten:

Zullen mijn ultimo en duo (met softcam) en openpli4 hiervoor geschikt zijn. Komen er nog andere kosten bij (moet ik nog andere hardware kopen of zijn er nog abonnement kosten aan verbonden).

Bij de Ultimo en Duo heb je in ieder geval geen Smartwi nodig. Dus voor 0 euro heb je alle zenders die je op je kaart hebt ook op je 2e ontvanger. Even zoeken op het forum over intern share. Goed opgelet Mojo :)

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

....maar ook niet op de UNO, SOLO2 en DUO2.

 

Het idiote is nu natuurlijk dat CD zelf ervoor zorgt dat gebruikers die tot nu toe een 2e kaart hebben betaald nu naar dergelijke alternatieven op zoek gaan.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere verdachtmaking. Dus iedereen die de tweede kaart houdt en de prijs blijft betalen gebruikt deze voor de buurman?

We hebben al jaren een tweede kaart, voordat er een abonnement voor stond. We blijven deze kaart aanhouden omdat deze veel geld gekost heeft.

Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mojo,

 

kun je een newie op dit gebied wat uitleg geven ? Na 15 jaar netjes abbo met 2 extra kaarten betaald te hebben, heb ik het wel gehad met de normen en waarden van CD. Ik weet geen enkel bedrijf te bedenken wat zo onbeschoft is om zijn prijzen met 300 % te verhogen, zeker omdat ze een monopolie positie hebben.

 

Dus, kan ik SID limit vinden onder de applicaties ? Moet nog openpli 4 erop laten zetten.

En met dat lijntje, bedoel je daar software mee of een echte lijn ?

 

Wat is voor een beginner de makelijkste manier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hemar.

Een nieuwe vraag plaats je in een nieuw topic in het daarvoor bedoelde sub forum.

Of je gebruikt de zoekfunctie van dit board om een antwoord op je vraag te vinden.

 

Hier gaat het over het (te?) duur worden van het abonnement op een 2e en 3e kaart.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ganse gedoe met 2de en 3de kaart een zever.Ik heb altijd geweten dat je auteursrechten e.d. betaald per adres en niet per tv.En ja,bij iptv en kabel kunt ge ook foefelen net zoals met je 2de en 3de kaart.

En waarom gebruiken ze geen borg zoals bepaalde pay tv aanbieders doen/deden.

Als je,je kaart in perfecte staat teruggeeft,krijg je je borg terug,en zo kunnen ze de productie beperken en is tevens ook beter voor het milieu (afval).Hoeveel ongebruikte te dure kaarten slingeren er nu niet ongebruikt rond? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mojo,

 

kun je een newie op dit gebied wat uitleg geven ? Na 15 jaar netjes abbo met 2 extra kaarten betaald te hebben, heb ik het wel gehad met de normen en waarden van CD. Ik weet geen enkel bedrijf te bedenken wat zo onbeschoft is om zijn prijzen met 300 % te verhogen, zeker omdat ze een monopolie positie hebben.

 

Dus, kan ik SID limit vinden onder de applicaties ? Moet nog openpli 4 erop laten zetten.

En met dat lijntje, bedoel je daar software mee of een echte lijn ?

 

Wat is voor een beginner de makelijkste manier ?

lees even in het cccam forum. Daar vind je vast hoe je het e.e.a moet instellen. Is een mooi leermoment :-)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...