Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten


Wat is nu de goedkoopste optie, dus CDS abonnement met 3 smartcards?

Ik heb nu Familie HD abonnement met 3 kaarten en betaal nu €24,95 dat wordt dus na verhoging met 4 euro, €28,95

Vind ik best veel geld.

Van de website van Canaldigitaal wordt je niet veel wijzer.

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt nog weinig van te zeggen op welke prijs je uitkomt.

Je hoofdkaart met Familie HD gaat ook omhoog, immers je betaald nog niet voor de publieke zenders.

Daarnaast heb je twee extra kaarten dus je krijgt 2x € 4,- is € 8.- verhoging met ingang van augustus.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johan. Wat je zegt klopt niet. Extra familie kaart wordt 2 euro per kaart duurder, dus totaal 4 euro voor hem. Maar als je even belt krijg je gewoon de oude prijs, namelijk 2,50 per extra familie kaart per maand.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Stoom komt uit mijn oren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

 

Ik heb na de aankondiging dat mijn tweede kaart duurder zou worden de telefoon gepakt om de kaart op te zeggen.

Een alleraardigste dame bood aan om de oude prijs voor nog één jaar te handhaven.

Daarmee ben ik akkoord gegaan.

 

Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen van de afspraak.

Gisteren de brief ontvangen met daarin de bevestiging precies zoals afgesproken.

 

Vandaag kreeg ik echter via de mail een heel ander verhaal te zien.

Hierin werd ik hartelijk bedankt voor het opnieuw aangaan van een verlenging van mijn Hoofdkaart, en wel met maar liefst 2 jaar.

 

Ik ben maar eens via Mijn CanalDigitaal naar het totale abonnement bestand gaan kijken, want ik vertrouwde het niet zo.

En mijn wantrouwen was terecht.

De einddatum van mijn huidige Hoofdkaart abonnement dat zou eindigen 31-09-2015 zijn, stond op 31-07-02017.

Ja het stond er echt.

 

Dus maar weer bellen.

In totaal 5 Personen aan de lijn gehad en er twee keer uitgeknikkerd.

Niemand begreep het en ik ging van de ene naar de andere afdeling.

Totale wachttijd 1 uur en 50 minuten!!!!!!!!!!!!!!

 

Dit was de uiteindelijke uitleg van, zoals ik begreep, een medewerker die aan het eind van de keten zat. 

 

Omdat het abonnement op de Hoofdkaart voor een periode van twee jaar was afgesloten in 2013 en liep tot Okt. 2015,

ging na het verlengen van de tweede kaart met 1 jaar, dit abonnement automatisch met twee jaar omhoog naar 2017. :crazy:

 

Je gelooft je oren niet als je dit wordt verteld.

Bij mijn vraag op welke pagina dit in de voorwaarden stond moest hij het antwoord schuldig blijven.

 

Ik heb toen gezegd dat ik alles terug wil draaien naar de oude situatie.

Dat kon, maar dan moest hij mij weer doorverbinden met de desbetreffende afdeling.

 

Toen ik daar na enige tijd belande en vorderde dat alles weer zou worden terug gedraaid werd zonder blikken of blozen aan mijn

verzoek voldaan en zou vanaf heden alles weer zo zijn als voorheen.

 

Nou, niet helemaal dus, want ik vertelde dus wel dat ik de tweede kaart wilde opzeggen omdat mij nu de korting werd onthouden.

Daarna naar weer de afd. opzeggen. 

Men hoorde daar voor de zoveelste keer mijn verhaal aan en je kunt het al verwachten ik werd doorverbonden.

Er was heus wel een oplossing om de kaart niet te hoeven opzeggen.

 

Eind resultaat toch een korting voor een jaar op de tweede kaart en geen consequenties voor de Hoofdkaart.

 

Wat een verschrikkelijke janboel is dat toch bij dat bedrijf.

Je kunt ze daar voor geen cent vertrouwen, en naar buiten mooi weer spelen maar van binnen zo geraffineerd

werken dat wanneer je niet oplet je je met huid en haar aan deze bende verkoopt.

Het woord VERTROUWEN staat bij dit bedrijf gelijk aan MISLEIDING. 

 

 

 

Groeten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een kleine toevoeging uit eigen ervaring.

Het plaatsen op het forum zelf zal wellicht niet het beoogde resultaat opleveren.

Wat wel helpt is op dat forum een PB naar CanalDigtaal Webcare sturen en dat helpt gegarandeerd want je krijgt vlot antwoord en meestal levert dit antwoord ook wat op.i

Let wel op, CanalDigtaal Webcare komt niet in de Leenlijst voor maar je vind dit account in heel veel antwoorden en als je dan daarop klikt kun je wel een pB naar hen sturen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nu krijg voor 15,95 zelf denk ik dat alleen de hd zenders 1,2 en 3 erbij komen omdat die niet meer betaald worden door de omroep en de rest gewoon sd blijft.

en voor € 2,00 meer krijg ik dan het basis HD pakket dus € 17,95 wie kan mij hier antwoord opgeven want zoals gewoonlijk is die mail van CD zo 

wazig als het maar kan.

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontving ook mail ivm de 80% verhoging, en dat terwijl ik pas sinds april een 2e kaart had aangeschaft. Wilde als reactie het dure (zeker in vergelijking met Netflix wat ik vanaf hun start in Nederland heb) HBO- pakket opzeggen maar het bellen met hun service afdeling was weer eens een ramp: na een heleboel poeha uiteindelijk een kwartier zonder reactie van hun kant op enig antwoord gewacht en toen maar weer opgehangen. Opzegging is nu dmv brief verzonden. Wat straalt dit bedrijf een minachting uit jegens hun klanten, het is echt ongelooflijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enige tijd aandringen heb ik dit antwoord op diverse mails naar CanalDigitaal gekregen, zij het dat ik NIET heb aangegeven wat de nieuwe inhoud wordt van uw abonnement na 1 augustus, maar GEVRAAGD heb hoe het eruit gaat zien.

Lezen valt ook niet altijd mee.

 

Na 1 augustus zou ik dan 12,95 + 3,00 = 15,95 en 4,50 voor de extra kaart gaan betalen. Dus 20,45 totaal is 41.52% verhoging.

Dat mag je rustig exorbitant noemen. De enige andere keus is nl. stopzetten van het abonnement.

 

Citaat.

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

In uw e-mail geeft u aan wat de nieuwe inhoud wordt van uw abonnement.

Deze is voor het Basis HD Light als volgt:


Nederland 1 HD
Nederland 2 HD
Nederland 3 HD
RTL4
RTL5
SBS6
RTL7
Net5
Veronica/DisneyXD HD
RTL8 HD
Eurosport HD
NGC HD
Discovery Channel
TLC
FOX
MTV NL
MTV Hits
MTV Music
MTV Dance
MTV Rocks
VH 1
VH 1 Classic
TV Oranje
Nickelodeon
Disney Channel
Comedy Central/Kindernet
(18+) Hustler TV
Nederland 1 SD
Nederland 2 SD
Nederland 3 Sd
Eurosport

HD zenders Extra tov Basis

RTL4 HD
RTL5 HD
RTL7 HD
RTL8 HD
SBS6 HD
Net5 HD
Discovery Showcase HD
EenHD

ONTVANGST OP DE EXTRA KAART

Op de extra kaart had u normaal alleen recht voor de publieke omroepen, de commerciële zenders op RTL8 na. De aanvullen zenders zoals Discovery Channel, TLC  en NGC vielen hier ondermeer buiten. Deze worden nu met deze wijziging gelijk getrokken aan de hoofdkaart (los van HD). Via de volgende website kunt u het aanbod zien: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf (Basis-pakket).

Als u verder nog vragen heeft, dan adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via: Klantenservice: 0900 - 9323 (€ 1 per gesprek). Servicenummer voor alle betalende (service-)abonnementen. Tip: Houdt u  smartcardnummer bij de hand, aangezien u hierom gevraagd wordt.

De CanalDigitaal-klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 21.00 uur. De klantenservice  streeft ernaar om u zo snel mogelijk te woord te staan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice CanalDigitaal



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het hier zo lees dan vraag ik me af of ik zoveel extra kaarten kan nemen als ik wil.

Daar wil ik dan best hetzelfde voor betalen als ik nu doe voor de hoofdkaart.

 

Die extra kaartjes ben ik dan zo los :whistle:

 

Nn, een rad voor de ogen draaien ze je allemaal als ze kunnen, het heeft op de lange termijn amper nut om over te stappen naar een andere provider.

Neem bijv. de telecom boeven met abonnement verlenging dat maar zelden een echte verlenging was.

Mooie manier om de foutjes uit de contracten te halen, lees manier om je sneller meer te laten betalen.

 

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

 

Citaat.

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

 Klantenservice: 0900 - 9323 (€ 1 per gesprek). Servicenummer voor alle betalende (service-)abonnementen. Tip: Houdt u  smartcardnummer bij de hand, aangezien u hierom gevraagd wordt.

Met vriendelijke groet,


Klantenservice CanalDigitaal

 

Kijk, dat is voor mij een aangename verrassing, tot voor kort betaalde je ik meen 15ct. p/minuut.

En in mijn geval vaak ook nog de kosten van het mobiel bellen er bovenop.

Kan nog steeds beter maar voor de mobiele bellers al een hele vooruitgang.

Vooropgesteld dat ze niet tig x de verbinding verbreken en ze je echt helpen natuurlijk.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 13 juni 2014 wordt er voor 090x nummers gebruikt voor klantenservice een maximum toeslag tarief ingesteld van €1,- per gesprek. Hierdoor komen de maximale kosten voor klantenservice op €1,- per gesprek + "uw gebruikelijke belkosten" 

Aldus Wiki.

 

Ik ben benieuwd of de gebruikelijke belkosten voor mobiel bellen er niet alsnog bovenop komen bij CD.

Liegen en bedriegen toch?

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de opzeggingsbevestiging binnen van mijn tweede smartcard:

 

"Wij hebben uw verzoek om uw televisieabonnement op te zeggen verwerkt. (Alleen het nummer van de tweede smartcard wordt genoemd)

 

Uw abonnement zal per 31/12/15 volledig worden beëindigd. Tot die datum kunt u nog blijven kijken naar uw huidige zenderpakket. Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1,2 en 3"

 

Ik heb alleen mijn tweede smartcard opgezegd, de eerste niet. Toch staat er dat mijn abonnement per 31/12/15 volledig wordt opgeheven.(??)

 

Kan ik er nu van uitgaan dat mijn tweede smartcard per 1 augustus uit het abonnement gaat?

Kan ik daarna Nederland 1,2 en 3 blijven zien, en is dat in HD?

 

Ik vind het erg jammer dat de communicatie van Canal Digitaal zo mistig en onduidelijk is.

Ik wil dat servicenummer niet meer bellen, daarom vraag ik jullie om uitleg.

 

En misschien doet CD ook iets aan webcare?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...