Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten


Beste FrankAdem

Als jij liever die ondeskundige lui van de helpdesk van CanalDigitaal gelooft, dan moet je dat zeker doen.
Ik heb al zeker 10 jaar twee extra kaartjes naast mijn Familie-SD-pakket en zo lang als de Nederlandse zenders in HD zijn, heb ik op al mijn extra kaartjes de zenders Ned. 1, 2 en 3 HD.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat voor extra zenders het basis (ZONDER HD) pakket biedt ?

 

mijn situatie is gelijk aan die van Jurgen. Ook net even getest op zolder:

Zo net nog even getest, ik heb een extra kaart á € 1,50 met daarop alleen het STB pakket zonder RTL8.

Sinds NED1, 2 en 3 naar HD zijn overgeschakeld heb ik op mijn 2e kaart de beschikking over HD bij deze zenders en dat is nu ook het geval.

 

Heb nog geen mail of brief ontvangen van CD, over de prijsverhoging voor de 2e card.

Zo'n eventuele aanbieding voor FOX international heb ik niks aan, want dan dien ik eerst de speciale witte CI van CanalD aan te schaffen om met mijn Rebox naar dat kanaal te kunnen kijken.

Vermoed dan ook dat we gewoon te maken hebben met doorberekening van de nieuwe M7 doorgifte afspraken voor NPO kanalen.

Helaas.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, NPO hd heb ik ook op extra familie kaart met nog meer hd. History ngc eurosport, rtl8, Veronica, edgesport, een, canvas, allemaal in hd.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt toch steeds gekker met Canal Digitaal :angry:

 

Zoals ik al eerder schreef belde ik circa 3 weken geleden met CD om mijn abonnement op mijn HD pakket en de 2e kaart op te zeggen, ik gebruik immers de 2e kaart niet meer.

Toen kreeg ik het voorstel dat ik € 2,= korting op de abonnementsprijs zou krijgen als ik de 2e kaart niet opzegde en op dat voorstel ging ik in omdat ik daarmee € 0,50 per maand goedkoper uit kwam, dus hield ik de 2e Kaart want je weet maar nooit waarvoor die nog wel kan dienen.

Op dit moment vertelde men mij nog niets over de aanstaande prijsverhoging terwijl men dit naar mijn gevoel echter al wiste.

 

Midden vorige heb ik een mail gestuurd naar Canal Digitaal met de vraag of de prijsverhoging ook voor mij van toepassing is want ik had immers net een nieuwe afspraak over deze 2e kaart gemaakt en als dat het geval zou zijn ik de 2e kaart alsnog zou opzeggen.

 

Op zijn Canal Digitaals kreeg ik het antwoord dat ik niet per mail kon opzeggen maar dit alleen via telefoon of brief.

Zo moeilijk was mijn vraag toch niet maar voor CD schijnbaar wel want op de vraag of de verhoging ook voor mij van toepassing was kreeg ik geen antwoord.

 

Omdat ik tot heden nog steeds geen mail of brief over de aanstaande verhoging had ontvangen heb ik eind vorige week op het andere forum een mail naar Canal Digitaal Webcare gestuurd en daar met enige uitleg dezelfde vraag gesteld.

 

Nu kreeg ik echter vrij snel antwoord dat deze prijsverhoging voor iedereen van toepassing is dus ook voor bestaande abonnementen.

Nu alleen nog maar even vragen waarom ik nog steeds geen bericht hierover heb ontvangen.

 

Desgevraagd zei men dat ik die nog zou ontvangen en dat dan de maand opzegtermijn weer in ging.

Nu uiteindelijk zo net alsnog de 2e kaart op kunnen zeggen met een opzegdatum van 27 juni zodat het abo voor de 2e kaart voor 1 augustus eindigt.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik ook een email mogen ontvangen over mijn verhoging.

Ik had:

Basis-pakket (zonder HD) = 12,95

Extra kaartje = 1,50

Totaal = 14,45

 

Nu zal ik volgende moeten gaan betalen:

Basis-pakket (met extra HD-zenders, WELKE?) = 15,95

Extra kaartje = 4,50

Totaal = 20,45

 

In mijn geval een verhoging van 41,5% (20,45 / 14,45)

 

 

Kan iemand mij vertellen welke extra HD-zenders ik op mijn hoofdkaart kan verwachten. Ned 1 HD, Ned 2 HD, Ned 3 HD heb ik nu ook.

 

Eerst staat er dat ik voor die extra HD-zenders i.p.v. 12,95 nu 15,95 moet gaan betalen en even later staat daar een zinnetje "Wilt u geen (extra) HD-zenders ontvangen, dan kunt u dit tot 1 november 2014 aan ons doorgeven."

Dit zou dus betekenen dat ik dus op mijn tarief van 12,95 zou kunnen blijven? Maar dan moet ik weer zelf gaan bellen..... Niet dat 1 euro per gesprek veel is maar dit is toch geen manier van doen.

Wij verhogen je abonnement en als je dat niet wil moet je weer geld uitgeven om dat recht te zetten.....

 

 

Geachte heer xxxx,

Kunt u zich nog een wereld voorstellen zonder internet, mobiele telefoon of tablet? Wat destijds de toekomst was is tegenwoordig de standaard. Ook satelliettelevisie maakt de nodige ontwikkelingen door. Zo stopt de overheid binnenkort met de gratis doorgifte van Nederland 1, 2 en 3. Ook worden steeds meer zenders in HD doorgegeven. HD wordt de nieuwe standaard en maakt daarom vanaf 1 augustus onderdeel uit van uw televisie-abonnement.

We adviseren u om de HD-zenderlijst op 1 augustus 2014 opnieuw in te laden, zodat u kunt genieten van de extra HD-zenders. In de handleiding van uw satellietontvanger kunt u lezen hoe u dit doet. Of bekijk de instructievideo op: www.canaldigitaal.nl/klantenservice/apparatuur/canaldigitaal-zenderlijst




Geniet gratis van 12 extra HD-zenders
U kunt nu gratis kennismaken met de superieure kwaliteit van HD, want tot 1 november ontvangt u het volledige HDTV-pakket van ons cadeau! Daarmee ontvangt u 12 HD-zenders in haarscherp beeld en kraakhelder geluid. Na 1 november zal een aantal extra HD-zenders aan uw Basis-pakket worden toegevoegd, waaronder Nederland 1, 2 en 3. Het maandelijks tarief wijzigt hierdoor van € 12,95 naar € 15,95.

Wilt u na 1 november genieten van het volledige HDTV-pakket, dan kan dat voor slechts € 2 per maand extra. Kijk op www.canaldigitaal.nl/hdtv-zenders voor meer informatie. Op deze pagina kunt u ook lezen of uw satellietapparatuur geschikt is voor HDTV.

Is uw apparatuur niet klaar voor HDTV? Dan hebben we een speciale aanbieding voor u. Met uw persoonlijke kortingscode xxxx kunt u voor € 80 een HDTV-ontvanger aanschaffen in de CanalDigitaal webshop (normaal € 149). En met kortingscode DUOLNB30 ontvangt u een dubbele kop (DUO LNB Quad) voor € 19,95 (normaal € 49,95). Wilt u geen (extra) HD-zenders ontvangen, dan kunt u dit tot 1 november 2014 aan ons doorgeven.

Kijk op uw extra televisie(s) naar 18 extra zenders
Daarnaast breiden we het zenderaanbod op uw Extra Kaart uit met de 18 zenders uit het Basis-pakket. Het maandtarief van de Extra Kaart wijzigt hierdoor met ingang van 1 augustus 2014 van € 1,50 naar € 4,50. Vanaf die datum geniet u ook van deze extra zenders.

Vragen?
Heeft u nog vragen over uw zenderpakket of een van onze andere producten, dan kunt u
24 uur per dag terecht op www.canaldigitaal.nl. Wilt u naar aanleiding van de wijziging uw abonnement(en) beëindigen of wijzigen, dan kunt u dit tot binnen vier weken aan ons doorgeven. U kunt ons bellen via het nummer 0900-9323 (€ 1 per gesprek). Onze medewerkers zitten van maandag tot en met zaterdag voor u klaar van 09.00 tot 21.00 uur.

We wensen u heel veel extra kijkplezier.

Met vriendelijke groet,

CanalDigitaal          

aangepast door lujo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist even gebeld en kon kiezen 12 maanden tegen oud tarief of 24 maanden tegen oud tarief, dus bellen helpt :)

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lujo, dat betekend dat je alle commerciele zenders in hd krijgt op je hoofdpakket, behalve fox natuurlijk :)

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen welke extra HD-zenders ik op mijn hoofdkaart kan verwachten. Ned 1 HD, Ned 2 HD, Ned 3 HD heb ik nu ook.

 

 

In de email staat (tenminste eentje die ik bij mijn ouders gezien heb) de HD logo's van:

RTL4, RTL5, RTL7, SBS6, NET5, Canvas, EEN, Discovery, Eurosport 2, Brava, Travel Channel en Hustler

aangepast door Rico H

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn email staan inderdaad logo's van: RTL4, RTL5, RTL7, SBS6, NET5, Canvas, EEN, Discovery, Eurosport 2, Brava, Travel Channel en Hustler

 

Maar daaronder staat dit stukje:

 

Geniet gratis van 12 extra HD-zenders
U kunt nu gratis kennismaken met de superieure kwaliteit van HD, want tot 1 november ontvangt u het volledige HDTV-pakket van ons cadeau! Daarmee ontvangt u 12 HD-zenders in haarscherp beeld en kraakhelder geluid. Na 1 november zal een aantal extra HD-zenders aan uw Basis-pakket worden toegevoegd, waaronder Nederland 1, 2 en 3. Het maandelijks tarief wijzigt hierdoor van € 12,95 naar € 15,95.

Wilt u na 1 november genieten van het volledige HDTV-pakket, dan kan dat voor slechts € 2 per maand extra. Kijk op www.canaldigitaal.nl/hdtv-zenders voor meer informatie. Op deze pagina kunt u ook lezen of uw satellietapparatuur geschikt is voor HDTV.
 

 

Na 1 november zal ik dus niet al deze zenders krijgen maar "een aantal extra HD-zenders". Tsja, maar welke.....?

Dan betaal ik 15,95 euro.

 

Wil ik het volledige HDTV-pakket dan moet ik nog 2 euro extra betalen, maar dan zit ik gelijk aan de tarief van BasisHD-pakket van 17,95 euro.

aangepast door lujo
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dit niet. Ik heb dus een FamilieHD pakket met extra kaart. Op de extra kaart gaat Ned123 Hd niet open. Volgens CD moet ik daarvoor een extra HDTV-pakket hebben voor de extra kaart (€5pm). En nu vertellen hier mensen dat ze wel gratis die HD kanalen hebben op de extra kaart?

Als sd uitgeschakeld wordt heb je de HD kanalen zeker;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn rechten kloppen gewoon niet op zn extra card. Ik heb ook familie hd op mijn hoofdkaart en op mijn extra kaart heb ik de NPO zenders gewoon in hd.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...