Ga naar inhoud


[Enigma 2] Het grote OpenATV topic!


Michel

Aanbevolen berichten


Overigens kun je nu met Hbbtv ook iptv zenders bekijken die in de kanaallijsten zitten. Als je op zo'n zender staat met rood aanklikken en de lijst opent zich. Ik weet niet of dit ook in Pli zit anders kunnen zij dat misschien ook even aanpassen. De plugin waar dit mee gaat is Hbbtv 2.0

aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Mutant 2400HD daar werkt het programma prima. Sommige zeggen je kunt ook Rcc 240 gebruiken dat was het programma voor de Reelbox Avantgarde.

Misschien nog even oefenen met DCC heb ik in begin ook gehad.

aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg soepel werkt het niet, soms slaat Dcc compleet vast.

 

Hoi Loui

 

Volgens de site ATV werkt DCC tot de eerstvolgende update in 5.2 niet. Bij mij in ieder geval ook niet. GBCC werkt wel.

Vraagje over jouw skin. Werkt hier prima. Alleen vroeg ik me af of je  lettergrootte op bv. de lijst met muziek in de mediaspeler 1 of 2 punten groter kon maken.

Of nog mooier kan ik dat zel ergens instellen??

 

satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ga dit topic sluiten. Niet om mensen te pesten, maar omdat 100 vragen in één topic niet zo goed blijkt te werken. Mijn fout, had niet zo'n breed topic moeten starten.

Nieuwe vragen beter in een nieuw topic met een overeenstemmende titel.

B.v.d.

 

 

 

Toegevoegd op 02-01-2017:

--------------------------------------------------------------------------

Er komt geen nieuw OpenATV topic!

 

Heb je een vraag over OpenATV, dan stel je de vraag met een duidelijk onderwerp (titel) en een duidelijke omschrijving van je vraag.

Heb je een nieuwe vraag, maak je een nieuw topic aan, bij voorkeur met de juiste tags (labels) dan is alles voor iedereen simpel terug te vinden en blijft het forum overzichtelijk.

 

Ik wil er op vertrouwen dat iedereen begrijpt dat wij 'streng' modereren om het forum overzichtelijk en leesbaar te houden. Niet om leden te pesten zoals kennelijk enkele (negatief ingestelde figuren) dat ervaren.

aangepast door Michel
  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...