Ga naar inhoud


13-09-2014 - Nieuw ontworpen Picons Metall look, meerdere regio's!


Martijn156

Aanbevolen berichten


Dag Paul,

 

Daar kan ik kort en bondig over zijn. Nee dat zal ik niet gaan doen. Voor de firmwares die ik tot nu toe gebruikt hebt zijn de picons van 100 x 60 prima. Waarschijnlijk gebruik je andere firmware waardoor je grotere picons kan gebruiken. Die grotere picons heb ik wel eens elders op furums gezien met alleen het zenderlogo zonder achtergrond. Het kost mij veel te veel tijd om alles opnieuw aan te maken.

Hoi Martijn, en de picons voordat je ze comprimeerd, zou je die willen plaatsen?

Ik vind juist jou picons er fraai en wil geen picons zonder achtergrond.

ik gebruik openATV 4.1 met metrix, is volgens mij toch niet zo uitzonderlijk en daar kun je deze zogenaamde xpicons gewoon in kwijt

zie het voorbeeld

 

https://www.sat4all.com/forums/uploads/monthly_08_2014/post-42282-0-11669500-1408643243.jpg

  • Like 1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Mara M9 - OpenATV 6.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

correctie het werkt indedaad op netwerk ID 5555 maar 1111 doet het ook nog deze zal dan binnen kort wel verdwijnen!

Er zit ook nog een S/R van 69000 in de scan, waar is die dan voor?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Martijn, en de picons voordat je ze comprimeerd, zou je die willen plaatsen?

Ik vind juist jou picons er fraai en wil geen picons zonder achtergrond.

ik gebruik openATV 4.1 met metrix, is volgens mij toch niet zo uitzonderlijk en daar kun je deze zogenaamde xpicons gewoon in kwijt

zie het voorbeeld

 

https://www.sat4all.com/forums/uploads/monthly_08_2014/post-42282-0-11669500-1408643243.jpg

Ik heb geen ongecomprimeerde picons helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

dank je voor de mooie picons....alleen is mgm inmiddels vervangen door ACM.......heb je daar al een logo voor?

zie https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen

Haakie Sorry voor de late reactie, ik heb geen emailmelding ontvangen van de nieuwe berichten op dit topic. en ik kijk ook niet dagelijks op dit forum.

 

Maar ik had al de AMC gemaakt idd.

 

Hier ie is dan: post-71751-0-22389900-1416177273.png

 

Groetjes Martijn

aangepast door Martijn156
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste martijn heb je ze ook van 9600 als je ze niet hebt heb je dan een goeie link zo dat ik ze zelf kan maken met joun picons

Hi dropje,

 

Probeer eens een kabelscan te doen op regio 5555, dit zou tegenwoordig moeten werken samen met je huidige frequentie.

dan kan je gewoon de regio 5555 picons gebruiken.

 

gr. Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de zenders doen het wel op regio 5555? Dan als je de picons in de map picon zet op je box dan werkt het. Anders eerst picons downloaden via je box, dan is de map aangemaakt dan vervolgens via dreambox control center de picons uit de map picon verwijderen en de regio 5555 picons in die map zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...