Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haakie Sorry voor de late reactie, ik heb geen emailmelding ontvangen van de nieuwe berichten op dit topic. en ik kijk ook niet dagelijks op dit forum.

 

Maar ik had al de AMC gemaakt idd.

 

Hier ie is dan: attachicon.gif1_0_1_36B8_E_1F4_FFFF0000_0_0_0.png

 

Groetjes Martijn

 

Hoi Martijn........toevallig ook de nieuwe SBS9 logo al?......staat zo lelijk als er 2 lege plekken in mijn lijstje staan (HD en SD)

Waar kan ik je trouwens rechtstreeks volgen?

Geplaatst:

Hoi Martijn........toevallig ook de nieuwe SBS9 logo al?......staat zo lelijk als er 2 lege plekken in mijn lijstje staan (HD en SD)

Waar kan ik je trouwens rechtstreeks volgen?

Check even mijn nieuwe topic met nieuwe picon map

×
×
  • Nieuwe aanmaken...