Ga naar inhoud


Heb al een tijd geen npo1 en 3 en veronica en discovery channel enz...


corsak

Aanbevolen berichten

Hallo vraagje heb thuis op geen van mijn drie apparaten meer de zenders npo1 npo3 veronica discovery channel en nog een aantal meer ,ze waren en vorig jaar wel maar nu dus niet meer.

Als ik ze probeer op te zoeken viia de frequentie werkt het niet .

Heb ik dan toch weer de schotel met duo kop verkeerd staan .

Alvast bedankt en gegroet.

 

P.s de ene hd ontvanger is die van Canal Digitaal zelf laad wel de zenders in maar ook niet dei gene waar ik het overheb.

Heb al gekeken op updates maar die waren er niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad geen Astra 3. Even kijken of je wel een duo LNB hebt. Kijk ook even in de instellingen van de ontvanger. DiseqC A op Astra 1 en DiseqC B op Astra 3. Niet vergeten de instellingen te bewaren! In dit menu kun je ook zien of je op Astra 3 signaal (genoeg) hebt. Kijk of er geen belemmeringen voor je schotel zijn wat betreft ontvangst van Astra 3. Kijk ook of je LNB goed schuin staat 11° lager dan Astra 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo alvast bedankt voor de antwoorden het is een lnb van canal digitraal zelf half jaar oud duo kop 19,2 23,5 de schotel is ook nieuw .

Heb wel rtl 4 hd -rtl 5 hd -sbs6 hd-rtl7-hd naar bijvoorbeeld geen net5 of tv noord.

Had ook al door problemen met 1 van de toestellen bij het opnemen .

Had het apparaat al opgestuurd voor rep onder garantie maar er was niets mis me .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lijkt wel alsof de V/H omschakeling niet werkt.

De niet te ontvangen zenders zijn H gepolariseerd.

Water in de kabel waardoor er geen 18 volt meer op de lnb aankomt of lb defect voor het Horizontale gedeelte?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik nog een keer ik heb een duo kop met 4 uitgangen maar de hd ontvanger die er op aangesloten zitten doen het alle 2 .

Dan denk ik dus niet dat het de kabels zijn maar de lnb want anders zouden toch alle kabels slecht zijn van beide apparaten kan maar is wel heel veel toeval toch.

Wat mij nog te binnen schiet is dat als ik de zenders nieuw laad geeft hij vaak op de H freq bijvoorbeeld 12038 fout aan en gaat dan naar de volgende freq en dat doet die niet 1 keer maar bijvoorbeeld van de 100 freq 20 keer .

Ik hoop dat jullie hier nog wan mee kunnen .

Alvast maar weer bedankt en groetjes

aangepast door corsak
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De meest voorde hand liggende oorzaak is de LNB.

Hij zal defect zijn en geen Horizontale zenders meer ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...