Ga naar inhoud


Update VTI installeert gelijk nieuwe Oscam versie (9917)


Rivellino

Aanbevolen berichten

Vanmorgen heb ik de update van VTI via het menu geinstalleerd. Daarbij viel het mij op dat er automatisch een nieuwe versie van Oscam (versie 9917) is geladen.

Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

In het updatebericht van Tonskidutch wordt ook niets gezegd over een nieuwe Oscam-versie.

 

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites


het schoot me plots te binnen dat dit al een tijd zo functioneert

je vergeet wel eens wat :whistle:

Als je de laatste versie van Oscam unstable hebt geinstalleerd uit de stream, werd hij vandaag van versie 9847 geupdate naar 9848.
    Hij loopt dus nu mee met de Oscam source wijzigingen.

 

dat is overigens sinds begin september al het geval van af een bepaalde geinstalleerde versie van oscam...

dat bovenstaande is een berichtje van donpedro

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan begrijp ik het even niet.

TS schrijft dat na de laatste VTI update de Oscam versie eveneens naar de nieuwste versie wordt ge-update.

Dat wijst naar mijn mening toch erop dat in de VTI update een trigger is ingebouwd die vanaf een bepaalde versie Oscam al naar gelang de beschikbaarheid deze automatisch ophoogt.

Het lijkt mij toch dat je dat zelf wilt bepalen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen,

ik schreef niet over voorkeuren en wat men wil.

ik beschrijf de constatering van de vraagsteller Rivellino die een vraag oproept over het updaten.

 

in het verleden heb ik al eens aangegeven en uitgelegd qua Updates, dat alles wat je geïnstalleerd hebt dan ook vervangen wordt met het de nieuwe versies uit de feed...

daar is oscam nu aan toegevoegd

wil je dat niet, dan zet je er handmatig een oscam versie in

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie van Oscam die vervangen is, is Oscam-versie die ik vorige week voor het eerst in mijn leven zelf heb gecompileerd (versie 9916). Ik heb hem zelf over de bestaande oscam op de Solo2 gezet, in de directory USR/BIN met als naam oscam-unstable.

De Oscam butler heb ik wel eens gebruikt, maar deze keer zeker niet.

Heeft het misschien te maken met de naam van de oscam (oscam-unstable) dat de VTI bij het updaten de oscam meeneemt?

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen,

 

in het verleden heb ik al eens aangegeven en uitgelegd qua Updates, dat alles wat je geïnstalleerd hebt dan ook vervangen wordt met het de nieuwe versies uit de feed...

daar is oscam nu aan toegevoegd

 

OK, dan heb ik dat gemist en het is mij nu helemaal duidelijk, mijn dank voor de uitleg.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...