Ga naar inhoud


Azbox Premium HD+, Vier, Vijf en 2BE blokjes in beeld


andlinux

Aanbevolen berichten

Ik kan bevestigen dat het een probleem van de AZbox is. Ik had precies hetzelfde probleem met die beruchte TVV transponder op twee AZboxen. Een Premium en een Premium+. Ik had precies hetzelfde beeld als in het YouTube filmpje. Ik heb toen een andere ontvanger aangesloten op mijn schotels en het probleem was verdwenen.

Ik heb dus maar besloten om de AZboxen helaas vaarwel te zeggen en heb twee andere ontvangers aangeschaft. Ik ben bang dat er voor de topic starter ook geen andere keuze is. Jammer maar waar.

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan bevestigen dat het een probleem van de AZbox is. Ik had precies hetzelfde probleem met die beruchte TVV transponder op twee AZboxen. Een Premium en een Premium+. Ik had precies hetzelfde beeld als in het YouTube filmpje. Ik heb toen een andere ontvanger aangesloten op mijn schotels en het probleem was verdwenen.

Ik heb dus maar besloten om de AZboxen helaas vaarwel te zeggen en heb twee andere ontvangers aangeschaft. Ik ben bang dat er voor de topic starter ook geen andere keuze is. Jammer maar waar.

Ik had dat vermoeden ook al dat het door de Azbox zelf komt, want ze (mijn ouders) hebben zelf ook nog een vu+ duo en daarbij doet dit probleem zich niet voor. Ze zijn ondertussen al aan het uitkijken voor een andere niet te dure sat ontvanger want het is maar voor op de slaapkamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een maxdigital xp 1000 hd

ook goed voor de slaapkamer en goede prijs

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nu al 3 weken prima beeld;

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...