Ga naar inhoud


Transcoding VU+ solo se - WAN


Chelsea

Aanbevolen berichten

Hi All,

 

Als ik het goed gelezen heb werkt de transcoding goed met de solo2 en de duo2, correct me if I`m wrong....

Heeft iemand ervaring met transcoding op de solo se? Ik heb het dus wel degelijk over streaming over WAN netwerk.

 

Ik ben nl aan het twijfelen tss een Xtrend en een VU+, maar bij xtrend heeft enkel de et10000 hier hardware voor voorzien en werkt het maar half met andere modellen volgens sommigen, dus is de vu+ solo se mogelijks een optie...

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


De DUO2 heeft hardware transcoding en de SOLO2 doet dit d.m.v. software.

Ik heb geen ervaring hoe de DUO2 transcodeert, met de SOLO2 houdt dit niet over, althans dat is mijn ervaring.

Het lijkt me sterk dat de SOLO SE beter transcodeert dan de SOLO2.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morruge :)

de DUO2 transcodeert echt prima kan ik je zeggen

de SOLO2 trasncodeert ook prima

doch voor beiden geld de instelling die je kiest dat is bij SD content soms anders dan bij HD content qua bitrate instelling

beide receivers heb ik

de SOLO SE heeft principieel dezelfde power als een SOLO2 met slechts een tuner en dus muxer doet hij transcoderen prima volgens de gebruikers, deze laatste receiver heb ik zelf nog niet

 

ciao ciao

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm Jürgen zegt dat transcoding met solo2 wat dezelfde processor en ram heeft als de solo se niet goed werkt terwijl tonskidutch vind dat het wel goed werkt...

Draaien jullie een andere image mss? Ik zie dat tonskidutch openpli draaid, Jürgen wat draai jij precies?

 

Anderen met ervaring qua transcoding over wan met de solo2 of solo se?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai OpenPli maar ook met VTI wilde het voor geen meter.