Ga naar inhoud


ET9200 Bootloader update


sams

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik probeer een clarcke teck ct 9100 van een vriend van me te updaten maar de box herkend de image niet de image staat op een fat32 geformateerde usb stick onder de naam et9x00, nu heb het idee dat er eerst een nieuwe bootloader op moet, kan ik hier de xtrend x9200 voor gebruiken is iemand hier bekend mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


autobackup met autoinstall gebruiken, dit kan op interne HDD of usb, dan komt na flash alles weer terug.

via de afstandbediening menu/applicaties/autobackup.

 

als de installatie van Openpli 4 goed gaat heb je ook de goeie bootloader

 

Hallo Metoo;

 

Dank je voor de suggesties.

 

> als de installatie van Openpli 4 goed gaat heb je ook de goeie bootloader

 

Ik heb de receiver gekocht in april 2014. De nieuwe bootloader is uitgebracht in juli 2014. Ik begrijp niet waarom deze nieuwe bootloader niet wordt geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen nieuwe bootloader van juli 2014, dat is gewoon de aloude bootloader.  Als de box bij opstarten ET9x00 in het display geeft, dan staat die er al op en dat is vermoedelijk de reden dat de box geen loader wil laden. Drivers en bootloader voor deze box zijn al lang uitontwikkeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Alle,

 

Ik heb het ondertussen voor elkaar. ET9200 is terug geweest naar leverancier (heeft overigens wel 4 weken geduurd) En is nu weer terug.

Leverancier heeft er tevens de laatste bootloader opgezet en de laatste versie van OpenPLI.

Volgens leverancier een Hardware Defect!? :( . (wat er nu aan de handwas geen idee maar werkt nu goed. Top apparaat.

 

Bedankt voor alle tip's

 

mvg. Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...