Ga naar inhoud


exchangeserver op host van provider


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Mimisiku juist

het werkt prima zover, ook met gedeelde kalenders / agenda's

let wel: het is IMAP

 is echter altijd die engelse taal instelling die me doet twijfelen

INBOX = postfach_eingang

etc

 

ik ontdekte net, ik heb zelf ook die optie in mijn abo

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

exchange bij voorkeur combineren met outlook... microsoft heeft er een handje van dat het voortdurend dingen aanpast waardoor outlook als enigste client optimaal werkt met exchange. Viseversa ook... als je outlook gebruikt en een of andere 3th party mail server die zelfde "beloofd" als exchange maar dan veel goedkoper zit je ook continue te ouwehoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook proberen een goede "plugin" te vinden die tussen thunderbird en exchange inzit en als "Tolk" optreedt.

Maar je raadt het al, ook bij die plugins ben je erg afhankelijk van updates. Als er aan de exchange kant wat aangepast wordt loop je kans dat die tolk zijn werk niet meer goed doet en er eerst weer een update van die plugin nodig gedaan moet worden.

Ellende is dat die plugins altijd wat naijlen op de werkelijkheid. Als is het maar een week, een week is best lang als je iets niet meer kunt wat je wel kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

davmail getest -_-

helaas wordt die davmail niet voor de laatste exchange ondersteund, dus wat dat betreft geldt

 

Je

Maar je raadt het al, ook bij die plugins ben je erg afhankelijk van updates. Als er aan de exchange kant wat aangepast wordt loop je kans dat die tolk zijn werk niet meer goed doet

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Davmail kan prima gebruikt worden met Exchange 2013 hoor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...