Ga naar inhoud


SBS9 is niet in te lezen met RE9000HD.


Caesarion
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ja, SBS9 is al ingelezen en staat ergens in je zenderlijst.

Kijk eens op keuzeplaats 12 van de Canaldigitaal fastscan lijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Wanneer je een transponder opnieuw scant en je de fastscan lijst niet gebruikt zullen alleen nieuw zenders ingelezen worden.

SBS 9 is geen nieuwe zender, de pids zijn namelijk al toegekend geweest aan zenders met een andere naam.

Je Rebox herkent de pids, maar zal de zendernaam niet veranderen in SBS9, je kan namelijk de naam ook ooit met de hand hebben veranderd.

 

Misschien eens kijken naar zenders met de naam "Extreme sports" of iets dergelijks, grote kans dat je dan rechtsboven in het beeld SBS9 ziet staan.

Kijk anders eens naar programma's met de hoogste programma nummers

 

De manier waarop jij je zenders in je box opslaat zal wel tot steeds meer vervuiling van die lijst en problemen kunnen lijden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe toch gewoon een fastscan van canaal digitaal

dan zit hij er wel degelijk in en je hebt alles erme inzitten

dat is toch zo ook bij tvv

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja zijn dan niet van die apparte mapjes dan ?

of maak eerst een backup van jou zenderlijst in het geval je hem toch moest verliezenpost-41606-0-15217800-1420584257.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

of hernoem effe je canaal digitaal map,en reboot!

dan kan je dat wel doen dacht ik, een fastscan canaal digitaal komt er alleen toch die terug bij,zo werkt dat toch in al mijn ontvangers met pli

dan komt er in je zenderlijst waar jij een fastscan op doet maar alleen bij de rest van jouzenderlijst te staan

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv heeft gelijk. SBS9 zit met zijn parameters in de plaats van Extreme Sport. Op een of andere manier had mijn Rebox (4210) geen moeite met de aanpassing. Ook ik gebruik nooit de fastscan lijst van CD. Ik ben baas over mijn eigen zendervolgorde en laat dat niet door CD bepalen. Een fdu editor is trouwens dan buitengewoon handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een tijdje van de gevonden SBS9 kijkt zul je merken dat de Rebox bij een volgende sessie de zendernaam keurig heeft aangpast. Scheelt weer gedoe met een zenderlijsteditor.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv heeft gelijk. SBS9 zit met zijn parameters in de plaats van Extreme Sport. Op een of andere manier had mijn Rebox (4210) geen moeite met de aanpassing. Ook ik gebruik nooit de fastscan lijst van CD. Ik ben baas over mijn eigen zendervolgorde en laat dat niet door CD bepalen. Een fdu editor is trouwens dan buitengewoon handig.

 

geen idee of je hem al hebt, anders maar eens zoeken naar polar_edit.

Ik heb echter geen weet of er versies zijn die de recentere modellen ondersteunen.

 

Ik zelf gebruik immers nog versie 0.7.2.6 omwille van de 9000 die in de woonkamer staat...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...