Ga naar inhoud


VTI 7 problemen - films knippen


iPadawan

Aanbevolen berichten

Ik heb nu VTI7 erop staan.

 

Volgende problemen:

 

1). tijdens het knippen van films - Als ik knip en ben klaar en druk exit terwijl er een opname is gestart crashed de VU. Cuts zijn niet onthouden.

Is dit opgelost in VTI8?

 

2). Als ik 8x forward spoel, tijdens afspelen/films knippen/timeshift, en druk play dan springt het altijd een flink stuk terug in de tijd.

Is dit opgelost in VTI8?

 

3). Als een film is afgespeeld tot einde opname en ik wil weer opnieuw van het begin af aan kijken, dan wilt het de altijd verder spelen vanaf het laatste punt, al is dit reeds op het eindpunt.

Is dit opgelost in VTI8? Of is er een truc of toets voor om de film weer vanaf het begin te laten afspelen, i.p.v. terug spoelen naar het begin?

 

4). Is er een manier om maar 1x in de maand of zo, te checken voor FW update's?

 

5). Met mijn 1TB drive vind ik het erg lang duren voordat de files zichtbaar zijn in de film browser. Hebben jullie hier ook last van, of is het iets van mijn solo2?

 

Wil dit graag weten voordat ik overstap naar VTI8 en niet meer zo gemakkelijk terug kan naar 7.

 

Alvast bedankt

aangepast door iPadawan

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik VTI 8 en herken deze problemen niet.

Wat betreft jouw vraag 4). Is er een manier om maar 1x in de maand of zo, te checken voor FW update's?

Onder systeeminstellingen kun je aangeven om de hoeveel uur je wilt controleren op updates. Daarbij kun je kiezen tussen 0 (geen controle op updates) en 24 uur. Ik heb mijn Solo2 op 0 staan.

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...