Ga naar inhoud


ARTE HD andere kijk op IS


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


ik mijd dit soort thema's als de pest, omdat ik enerzijds een enorme afkeer van religieus fanatisme heb maar anderzijds ook niet goed word van het feit dat als onze "vriendjes" in Saudi-Arabië die precies hetzelfde doen iets te vieren hebben we doodleuk er ons koningspaar op af sturen. Ik maak geen verschil tussen moordenaars-vriendjes en moordenaars-niet-vriendjes. Ze deugen allemaal voor geen millimeter. maar goed, wij zijn er nu ook dagelijks bommen op aan het gooien hoewel we er echt helemaal niets te zoeken hebben. En alleen dromers durven met droge ogen te beweren dat we er geen onschuldige vrouwen en kinderen mee vermoorden.

 

Mijn enige afweer is laf - het er niets meer van willen waarnemen. Wat anders?

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mijd dit soort thema's als de pest, omdat ik enerzijds een enorme afkeer van religieus fanatisme heb maar anderzijds ook niet goed word van het feit dat als onze "vriendjes" in Saudi-Arabië die precies hetzelfde doen iets te vieren hebben we doodleuk er ons koningspaar op af sturen. Ik maak geen verschil tussen moordenaars-vriendjes en moordenaars-niet-vriendjes. Ze deugen allemaal voor geen millimeter. maar goed, wij zijn er nu ook dagelijks bommen op aan het gooien hoewel we er echt helemaal niets te zoeken hebben. En alleen dromers durven met droge ogen te beweren dat we er geen onschuldige vrouwen en kinderen mee vermoorden.

 

Mijn enige afweer is laf - het er niets meer van willen waarnemen. Wat anders?

 

 

Osama was trouwens een lid uit de familie die bevriend is met de Bush familie.

 

Ja, er is weer een Bush die president wenst te worden van de USA (J. Bush).

 

De 3e Bush dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Osama was trouwens een lid uit de familie die bevriend is met de Bush familie.

 

Ja, er is weer een Bush die president wenst te worden van de USA (J. Bush).

 

De 3e Bush dus.

 

Ik weet het, niet bepaald een geruststellende gedachte. maar om dichter bij huis te blijven, wat me enorm stoort is ons meten met twee maten. We hebben de mond vol over landen die zogenaamd inbreuken maken op de internationale rechtsorde terwijl we het land dat verreweg de meeste en grofste inbreuken daarop maakt voortdurend de hand boven het hoofd houden.

 

Dat is niet alleen iets waardoor we een heel verwrongen beeld krijgen van wat er in de wereld gebeurt maar vooral iets dat ons totaal op het verkeerde been zet waar het om een objectief beoordelen en eerlijk optreden in de wereld. Of simpeler gezegd, dat is het materiaal waarvan oorlogen en wereldoorlogen gemaakt worden. Uitermate beangstigend, ik had nooit gedacht dat de media in ons land zo gelijkgeschakeld zouden worden.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...