Ga naar inhoud


Is de bekerfinale ergen fta te zien?


jeanj

Aanbevolen berichten


Uiteraard niet. Of je zou moeten kijken op het grote scherm op de Grote Markt in Groningen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Wat dacht je zelf? Sport en voetbal in het bijzonder is dé melkkoe van de provider. Zie nog gebeuren dat je straks per seconde live mag betalen. Ben ik even blij dat ik niet van sport hou...

 

Zie het voor me...

 

Bel 0906-xxxxxx (Stem: welkom bij Fox, dit gesprek kost €1,40 plús de gesprekskosten voor uw mobiele telefoon! Uw PIN code is xxxx)

 

Whahahaaaa.. Echt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je zelf? Sport en voetbal in het bijzonder is dé melkkoe van de provider. Zie nog gebeuren dat je straks per seconde live mag betalen. Ben ik even blij dat ik niet van sport hou...

 

Zie het voor me...

 

Bel 0906-xxxxxx (Stem: welkom bij Fox, dit gesprek kost €1,40 plús de gesprekskosten voor uw mobiele telefoon! Uw PIN code is xxxx)

 

Whahahaaaa.. Echt.....

Top offic: nog gezien op internet voor 18+ content, je moest continu verbonden zijn. Nooit gedaan trouwens.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...