Jump to content

Recommended Posts

Posted

Uiteraard niet. Of je zou moeten kijken op het grote scherm op de Grote Markt in Groningen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Guest Mimisiku
Posted

Wat dacht je zelf? Sport en voetbal in het bijzonder is dé melkkoe van de provider. Zie nog gebeuren dat je straks per seconde live mag betalen. Ben ik even blij dat ik niet van sport hou...

Zie het voor me...

Bel 0906-xxxxxx (Stem: welkom bij Fox, dit gesprek kost €1,40 plús de gesprekskosten voor uw mobiele telefoon! Uw PIN code is xxxx)

Whahahaaaa.. Echt.....

Posted

Wat dacht je zelf? Sport en voetbal in het bijzonder is dé melkkoe van de provider. Zie nog gebeuren dat je straks per seconde live mag betalen. Ben ik even blij dat ik niet van sport hou...

Zie het voor me...

Bel 0906-xxxxxx (Stem: welkom bij Fox, dit gesprek kost €1,40 plús de gesprekskosten voor uw mobiele telefoon! Uw PIN code is xxxx)

Whahahaaaa.. Echt.....

Top offic: nog gezien op internet voor 18+ content, je moest continu verbonden zijn. Nooit gedaan trouwens.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Posted

Het is mosterd na de maaltijd, maar: Ik heb de finale gezien op Fox Sport, met mijn Canal Digitaal Basis HD abonnement. Normaal kan ik Fox Sport niet kijken.

Bravo Canal Digitaal.

Odido Box glasvezel