Ga naar inhoud


ziggo in regio utrecht


johan1964

Aanbevolen berichten

 

UTRECHT - De klachten over het televisiesignaal van kabelmaatschappij Ziggo blijven binnenstromen. RTV Utrecht heeft binnen 24 uur meer dan 150 meldingen binnen over de ontvangst. Ook andere zenders vertonen slecht beeld, zeggen Ziggo-klanten. Het is blokkerig, trilt en valt soms helemaal weg.

Verder verschijnen te pas en te onpas allerlei meldingen op het scherm en zijn sommige zenders verdwenen. Alleen klanten van Ziggo ervaren deze... problemen. De kabelmaatschappij is vorige week samengegaan met UPC en sindsdien gaat het mis.

Het probleem is bekend bij Ziggo. Volgens de aanbieder kunnen invloeden van buitenaf, zoals mobiel internet, de wasmachine of een magnetron, invloed hebben op het signaal van de tv-zender. De oplossing is volgens Ziggo een goede kabel, maar dat blijkt niet overal te helpen.

De klachten over Ziggo komen uit de hele provincie, maar vooral uit Utrecht, Amersfoort, Houten en Wijk bij Duurstede. Veel klanten klagen ook over de Elektronische Programmagids (EPG) en gebrekkige mogelijkheden binnen Uitzending Gemist.

Monteurs en servicemedewerkers van Ziggo draaien ondertussen overuren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...