Ga naar inhoud


probleem overschakelen andere zender


marcow

Aanbevolen berichten

Beste , 

 

Als ik gelijktijdig naar Bv Ned 1 kijk en een regionale zender opneem ( bv AT5- 75 ) en hierna naar een andere regionale zender wil

kijken door over te schakelen vanaf Ned 1 krijg ik een melding dat er niet naar een andere service kan worden overgeschakeld.

 

De regionale zenders zijn dan ook niet meer zichtbaar in de lijst.

 

Ik vindt dit vreemd want ik neem maar 1 zender op .

 

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Beste Hans,

 

Even wat meer gegevens, heb je 2 afzonderlijke kabels aangesloten of lus je de antenne ingangen door?

Heb je de 1e zenderlijst gekopieerd naar de 2e tuner?

 

Welke software versie heb je op je Rebox 8000?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms gaat dat kopiëren niet helemaal goed (eigen ervaringen met Rebox9000). Even opnieuw inscannen. Je kunt dit overigens controleren door een opname te plannen. Je zou moeten zien dat de tuner automatisch geselecteerd wordt, zie je enkel tuner 1 of tuner 2, dan is het niet goed en moet je even opnieuw scannen. Handig is om dan meteen de hele zenderlijst eerst te verwijderen (dan blijft er geen oude zooi achter).

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 opties om de services te kopieren:

- via PolarEdit (vanop de pc)

- via 'OK' en dan de blauwe toets gebruiken. Dan kies je 'Copy Service' en vervolgens van welke bron tuner naar welke target tuner

 

En zoals Ton al aangaf, het loopt niet altijd even goed als je een search gedaan hebt... Bij een Fastscan loopt het meestal niet goed; doe je de individuele sat via een blind scan lukt het meestal wel.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste De Perre,

 

Dank voor advies ; ik heb de procedure uitgevoerd .  Maar hoe kan ik nu controleren dat er daadwerkelijk gecopieerd is want bovenaan zie ik T1 en T2 staan in het scherm.

Hoe kan ik de tuner apart selekteren om de zenders te controleren.

 

Mvg Hans 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je drukt op de OK toets, je krijgt nu het zendermenu te zien.

 

Daarna druk je steeds opnieuw op de rode toets tot je de keuze voor tuner 1 of 2 ziet verschijnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...