Ga naar inhoud


ATV Image voor Gigablue Quad Plus


satje4U

Aanbevolen berichten

Hoi   Wil je op een simpele manier de ATV image installeren op je Gigablue Quad plus  inclusief een groot aantal plugins alsmede Oscam en Cccam reeds voor geinstalleerd? Op het Gigablue support forum staat een inmage OpenATV-4.3-PimpGigaBlueQuadPlus-Image-by-stony van 13 februari 2015.In enkele minuten geinstalleerd Het beste is om geen back up van je instellingen te maken en die na de installatie terug te zetten. Wel kun je een back up maken van je huidige image om die simpel te kunnen terugzetten als de ATV je niet bevalt.De maker biedt ook een snelle ondersteuning bij vragen.   Satje4u

 

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet je zeker dat je het niet over je Windows pc hebt? :P:D Grapje, ik herken het niet. Misschien is het dan verstandig om (zoals boven beschreven) een keer 'schoon' te beginnen; volledig flashen vanaf USB.

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Hans, ik loop nu al een aantal maanden op ATV4.2 en echt geen gezeur, ik heb nog nooit een blue screen gehad, wel een keer een vastloper met kodi maar dat was hem ook wel.

Mocht je vaker last hebben van vastlopers dan raad ik je aan alles te logen en dit te melden op de forum van ATV.

 

Die jongens weten echt een hoop en helpen je ook.

 

Groetjes

Dream 800HD

Giga blue Quad kable/Sat

OpenATV

Onkyo 609

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo VluggeW,

 

 

OpenMips staat er natuurlijk standaard op, maar is zo kaal. En wat prettig is bij OpenATV is de zenderinfo van 5 komende programma's in één oogopslag. Nu ik toch contact met je heb (je weet veel heb ik gemerkt..)... Waarom valt de image buiten het beeld? Is ook niet in te stellen. Valt vooral op bij OpenMips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ericn,

 

 

Ben niet de enige met dit probleem, maar het is opvallend vaak met de laatste image. Ik ga nu de allerlaatste image van OpenATV er nog maar eens opzetten want in combinatie met 4 IPBoxen is zo'n herstart vervelend. Welk forum bedoel jij? De Duitse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Hans,

 

Ja ik gebruik het duitse forum, ik kan enigsinds duits dus kom daar al verder.

 

Had zelf een probleem met HDMI SEC en daar hebben ze behoorlijk mijn logs door gegaan, dus best handig.

 

Ik zou een image van een paar dagen terug nemen en probeer deze dan

 

Met je vraag op beeld buiten image is een bekende en hebben veel images last van. zover ik weet heeft PLI het opgelost maar is ook echt de enige. op een of andere manier gaat het fout op 16.9 dat de image niet de juiste maten vind.

Dream 800HD

Giga blue Quad kable/Sat

OpenATV

Onkyo 609

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...