Ga naar inhoud


HDMI splitter Rebox 8000


marcow

Aanbevolen berichten

Beste ,

 

Is het mogelijk om op de HDMI -out aansluiting van de Rebox een HDMI splitter aan te sluiten waarop dan 2 HDMI-kabels kunnen 

worden aangesloten die geschakeld kunnen worden maw dat er gelijktijdig 1 actief is.

 

De reden is dat ik momenteel de HDMI -out eerst op mijn AV -Receiver heb aangesloten en van uit de AV-Receiver naar mijn TV.

Ik krijg soms korte geluidsonderbrekingen / haperingen in de ontvangst zowel bij TV als Radio

 

Om niet alle weggewerkte kabels weer los te moeten halen wil ik op een makkelijke manier eerst uit testen of dit euvel aan de AV -versterker

ligt of een andere oorzaak heeft.

 

Dus een HDMI kabel rechtstreeks van de REBOX naar de TV  en de oude HDMI kabel  van de REBOX -AV-Reiver-TV laten zitten.

 

Mvg Hans 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hans, googel eens naar HDMI splittter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ceesv,

 

Ik heb naar je advies website gekeken maar volgens mij is er geen oplossing met de 3 opties voor een HDMI splitter die daar worden aangegeven.

 

Ik wil op de HDMI - out van de REBOX 2 aansluitingen die ik apart kan in en uitschakelen  en maar 1 aansluiting HDMI in op de TV.

 

Of zie ik dit helemaal verkeerd.

 

MVG Hans  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...