Ga naar inhoud


Freezes op Vier HD en ACHT


Edwin
Ga naar oplossing Opgelost door Wimo01,

Aanbevolen berichten


Het is nu dus een compensatie voor dit geklungel, of een volledige opzegging van mijn contract met onmiddellijke ingang.

Desnoods zet ik er mijn advocaat op.

 

Genoeg is genoeg,

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beeld op verschillende zenders ondervindt momenteel hinder door een technisch incident. Het gaat om de zenders vtm hd, VIER HD, Vitaya, Acht, JIM, Ketnet, vtmKzoom / Kanaal Z, NPO 1, NPO 2, NPO 3, La Une HD, La Deux, La Trois, RTL-TVi HD, Club RTL, Plug RTL, Eurosport 2, Hustler, Vivid, BEL RTL, Classic21, Mint en Musiq 3.

 

Dat is geen kleine storing dus gezien het aantal zenders dat alweer niet deftig te bekijken valt.

 

Kortweg, een zootje is het deze maand.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier klagen heeft geen enkel nut

 

je moet klagen bij uw provider, TVvlaanderen of CanalDIGITAAL

JE BENT NIET VERPLICHT OM DAT GEKLAAG TE LEZEN !

ER ZIJN NOG ANDERE DRAADJES IN DIT FORUM HOOR !

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier klagen heeft geen enkel nut

 

je moet klagen bij uw provider, TVvlaanderen of CanalDIGITAAL

 

Moet wel, want klagen op het satellietforum heeft geen enkele zin.  Want dan wordt door de moderatoren daar een banvloek over jou uitgesproken.

Eb via de klantendienst, krijg je alleen te horen dat je jouw receiver moet resetten!!!!

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet wel, want klagen op het satellietforum heeft geen enkele zin.  Want dan wordt door de moderatoren daar een banvloek over jou uitgesproken.

Eb via de klantendienst, krijg je alleen te horen dat je jouw receiver moet resetten!!!!

 

Willy

 

Heel erg slecht... beetje lopen afdoen dat het aan jouw kant van het verhaal ligt. Dan wordt je toch pas goed nijdig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al blij dat ik er niet alleen last van heb was deze namiddag het dak op geweest om bladeren en mos uit de dakgoot te verwijderen en de schotel terug iets uit te lijnen en ik vreesde dat ik weer terug omhoog moest ;)

 

Ben blijkbaar de enige die tevreden is dat er storingen zijn nu hihihi

 

edit: schrijffout van mij ;)

aangepast door Tw-er

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie roept er u ter verantwoording, nog Sat4all, de leden uiten met reden hun ongenoegen hier en dat recht hebben ze, dit forum dient toch niet om CD/TVV op te hemelen dacht ik.

Ik heb klacht neergelegd bij de Vlaamse Ombudsdienst, en er word gekeken voor een schadeloosstelling in verband met de gebrekkige service van TVV.

 

http://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-tv-vlaanderen

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...