Ga naar inhoud


Update van 03/03 veroorzaakt fatale crash bij M7 Sat801


haelewyn

Aanbevolen berichten

De update van vandaag verscheen in een ongewoon kader. Iets met nieuw en oud ...  9 of 10...
Nooit voorheen gezien.
In ieder geval : na de update kan ik geen enkele functie van de afstandsbediening meer gebruiken.
Kanaal kan wel nog gekozen worden op het toestel met up en down, maar geen beeld .. Nergens.
Meerdere keren uit en aan zetten helpt niets.

Ga eens proberen met een hard reset... Zal wel ergens iets te vinden zijn waarmee dat kan.

De kaart is nog steeds geldig, zou ik denken , want alles is betaald en er komt geen waarschuwing op het scherm over de codekaart.
Het toestel zegt nog steeds dat er een USB stick is aangesloten dus is er verbinding tussen tv en decoder.
De update werd uitgevoerd (balkje zichtbaar) , dus is er ook ontvangst.
EPG werkt.
Net beeld gevonden op de regionale zenders (preset 13) maar afstandsbediening doet het toch nog altijd niet..


Nog iemand problemen met dit rotding ?

 

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites


Net proefondervindelijk gezien dat het toestel volledig blokkeert op enkele HD kanalen. Ik dacht VTM  en  VIER.
Als je hem daar naartoe stuurt werkt er ineens niks meer.
Ik heb met de toetsen op het toestel het ding naar preset 1 gekregen en daarna heb ik precies terug controle.
Zelfs het reset-toetsje onder de  kaartsleuf scheen niet te reageren tijdens de blokkering van het toestel.

Heb dit gepost omdat ik wel al gelezen had over storingen in de uitzending maar dacht eerder dat in mijn geval de software in de soep was gedraaid.
Komt precies wel in orde.. met enig geduld.

Thx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVV heeft melding gemaakt van het probleem via hun site.

 

Update 4 februari om 8u:

 

 

Alle HD zenders behalve Eén hebben nog steeds problemen(freezes,uitval geluid,etc).

TVV heeft het probleem nog niet kunnen oplossen,afwachten maar,ondertussen voorlopig via het SD signaal verder kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar uur geleden schreef CanalDigitaal op twitter:

Helaas ondervinden de volgende zenders nog steeds hinder van blokvorming; RTL4SD, RTL5SD, RTL7SD, Ketnet, HustlerTV, L1, EdgeTV en CI.

en

We verwachten dat in de loop van vandaag de storing verholpen is.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zon schijnt, allen naar buiten zou ik zeggen en vergeet even de problemen. Vroeger (jaren 60) keken we VHF met hark en in de zomer moesten vele dagen niet kijken, atmosferische storingen heette dat toen. Tv uit en avonden lang buiten op de stoep babbelen met de buren en niemand die zich ergerde want er werd gelachen. :) :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, toen keken we naar "Brussel Vlaams" en "Brussel Frans" (na een grote schakelaar omzetten van 625 naar 819 lijnen), en als het lukte naar "Holland", later naar "Holland 2" met een extra antenne.  De uitzending begon, als ik mij nog goed herinner om 19 uur (of 20uur?) en stopte 's avonds na het laatste programma, het laatavondjournaal bestond nog niet, en dan testbeeld tot volgende avond . Alleen 's woendagnamiddags begon de uitzending 2 uur vroeger met "Nonkel Bob".  En de hele straat gaan kijken naar "Schipper naast Mathilde" bij de buur die als enige al een tv toestel had. Pure nostalgie.

Dit heeft eigenlijk niks te maken met het topic, maar ik kon het niet laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...