Ga naar inhoud


uitgebreide Nederlandse handleiding voor VU+DUO2 gezocht


avondjetv

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Wij hebben aangeschaft een VU+DUO2 ontvanger echter [ zo is gebleken ]  zonder Nederlandstalige handleiding.

 

Wie kan ons helpen deze te verkrijgen?

Na stevig research nog geen gevonden, wel zijn meerdere bezitters van de VU+DUO2 op zoek.

Graag vernemen wij.

 

Avondjetv

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Muppet,

 

Is image open pli ?

Heb voor de duo2 gekozen vanwege zijn probleemloos functioneren met uitstekend beeld en voor plug en play service € 40,- betaald.

Ben ook totaal ondeskundig op het gebied van pc en ontvangers en wil tv aan en gelijk kijken.

Heb een schotel en geen kabel.

 

Volgens opgave adverteerders zou er bij het apparaat een Nederlandstalige handleiding zitten echter is dit misleiding zodat het apparaat toch word verkocht aan consumenten zonder tech achtergrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om het lcd scherm in te stellen, heb je de plugin "lcd4linux" nodig. ;)

druk op de ab" menu", (volg dan verder op tv scherm), applicaties-druk groen( downloaden)

zoek onder extenties" lcd4linux"

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Philip,

Bedankt dat u mij wilt helpen.

 

Tv kan geen HD ontvangen [ oud model ] maar lijkt mij geen probleem ,Is ook niet op het internet aangesloten.

Als volgt geprobeerd; staat op zender Npo1 kanaal 689, ga ik naar menu, dan naar appilcaties,druk dan op groene streepjes balk op ab Downloaden,vervolgens zie ik lijst waar ook in staat extensions, er staat geen 'lcd4Linux' tussen. Ik heb kodidirect, letterbox en livefootbal , lcd4linux staat er niet tussen kunt u aangeven waar het fout gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet aangesloten zijn op het internet, anders kan je geen extentions downloaden

uit de feed. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dirocca,

 

Ik kan nog 1 bericht plaatsen.[ helaas ]

 

Ik heb de decoder aangesloten op het internet . Wat bedoel je met plug-in "lcd Linux" nodig?  

Is het als volgt: npo1- menu-applicaties- is het dan de derde van boven, LCD4Linux [ groene icoon ] moet ik of downloaden en naar extentions gaan waar ik geen lcd4linux kan vinden of op ok drukken en iets in het menu lcd 4 Linux settings veranderen, en zo ja welke keuze moet ik veranderen?

Is er geen andere manier dat we elkaar kunnen contacten? ik kan vandaag helaas niet meer deelnemen aan dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat krijg je als je vragen dubbel stelt, in het verkeerde forum plaatst etc.

 

Gewoon eerst even lezen, goed nadenken over je vraagstelling, je vragen in het juiste forum plaatsen en dan zou je als nieuwkomer op dit forum met het maximaal van 10 berichten vragen per dag helemaal geen problemen moeten hebben. 

 

Helaas zijn dit soort maatregelen nodig voor spammers die dit forum met 50 berichten tegelijk helemaal vol  reclame pleisteren.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom deze benadering, TS lijkt ter goede trouw.

 

On topic

Ik denk dat u een machine heeft gekocht die uw pet te boven gaat.

Ik zou adviseren deze terug te brengen en te kiezen voor een machine die door Canal Digitaal is 'goed gekeurd.'

 

Goed gekeurde machines zijn een stuk eenvoudiger in gebruik.

Hetgeen, in mijn optiek, u beter kunt bezitten.

aangepast door mauspartyhouse

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mauspartyhouse,

 

Dank voor uw beantwoording.

 

Kunt u mij informeren welke ontvanger CD goed gekeurd is, dezelfde eigenschappen heeft als probleemloos functioneren met een perfect scherp beeld?

Ik dacht dat dit forum juist bedoeld was om kennis, o.a van de Vu+Duo2, met elkaar te delen zodat ook een ander de werking van genoemde ontvanger vaardig kan worden.

Wellicht is er toch iemand die mij kan en informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mauspartyhouse,

 

Dank voor uw beantwoording.

 

Kunt u mij informeren welke ontvanger CD goed gekeurd is, dezelfde eigenschappen heeft als probleemloos functioneren met een perfect scherp beeld?

Ik dacht dat dit forum juist bedoeld was om kennis, o.a van de Vu+Duo2, met elkaar te delen zodat ook een ander de werking van genoemde ontvanger vaardig kan worden.

Wellicht is er toch iemand die mij kan en informeren.

Goede gekeurde canaldigitaal(CD) ontvangers zijn te vinden op de website van (CD).

Deze ontvangers werken prima en geven goed beeld.

Uiteraard kunt u zich verrijken met informatie op deze website.

Het is aan uw doel wat de volgende stap zal worden.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

de werking van een receiver vaardig worden is als = rijlessen nemen

elke rij-instructeur geeft zijn visie op hoe men de rijvaardigheid en rijbevoegdheid dient te beoordelen en als klant is men nietswetend..

 

>Exact zo verdienen die rij-instructeurs hun brood

zij vertellen jou wat je mag en niet mag

gelukkig is er een wet inzake het besturen van een automobiel die duidelijker omschrijft wat je wel of niet moet doen.

 

een M7 receiver kopen maakt daar geen onderdeel van uit

koop die DUO2 daar je al uit voor-onderzoek te weten gekomen bent: dat is goei poeier

 

of die M7 aanbieder je nog langer op een en hetzelfde apparaat zal bedienen is het lezen van de glazen bol

misschien zijn alle smartcards 1 juni aan de receiver gekoppeld

misschien ook niet en hebben we een compromis; het CAM de CI+

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beste Tonskidutch,

 

lees net je bovenstaand berichtje omdat ik mijn huidige vu+duo2  wil vervangen voor een nieuwere versie(is ongeveer 6/8 jaar oud) en om dat hij af en toe de smartkaart niet meer leest en pas na een harde reset het weer doet. Maar dat terzijde , wat bedoel je met alle smartkaarten per 1 juni gekoppeld aan de receiver?

Ik gebruik mijn kaart overdag vaak op mijn werk en s'avonds thuis , dit zijn twee verschillende adressen en decoders.

 

Groeten Henkkie

4 X diverse philipsen,oslink,nokia,ariva 200hd,pace twin,schotel met 5 lnb's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...