Kijken + opnemen Philips OLED 984
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By Orgeldandri
Xtrend 8500 in combinatie met Openpli en decoder kaart. 3 tuners.
VTM wordt samen met Vitaya opgenomen.
Canvas kan ondertussen niet bekeken worden. Heel grote blokken met veel groen.
VTM-opname gestopt: onmiddellijk perfect beeld op Canvas.
Iemand een idee?
-
By Tonskidutch
tijdens een radio uitzending die over erg boeiende materie ging dacht ik, kan ik dat nu meteen opnemen met een standaard app?
voicerecorder / opnemen app kan alleen via microfoon
suggesties en tips?
-
By kees321
KPN's digitenne gaat over naar DVB-T2 en grijpt de gelegenheid aan om het opnemen nu helemaal onmogelijk te maken.
Er is al veel over geschreven en gemopperd :
https://forum.kpn.com/digitenne-12
Maar KPN wil de vraag WAAROM ze dit zo doen niet beantwoorden.
Is er iemand hier die daar meer van weet ?
-
By -verwijderd-
Op een DM kan je HbbTV afleveringen direct opnemen.
Je opent een HbbTV aflevering en drukt op de opname toets.
De aflevering wordt in zijn geheel bewaard, zonder eerst de aflevering uit te hoeven zien.
Zo kan je ook meerdere HbbTV afleveringen tegelijk downloaden.
-
By spidertje
Onlangs is de Topfield 2401 richting slaapkamer gegaan en in de woonkamer is er een Technisat DIGIT ISO STC+ voor in de plaats gekomen. Momenteel 1 satelliet met 2LNBs voor zowel Astra 19.2 als de 23.5 en aangesloten op 1 antenneaansluiting op de receiver.
Met de Topfield kon er dan dmv de Aston Crypt Duo (software v226) op 1 kanaal worden gekeken en een ander kanaal worden opgenomen. Dat krijg ik bij de Technisat niet voor elkaar.
Als je instelt dat er gebruik wordt gemaakt van 1 antenne ingang dan kun je of kijken of opnemen en bij keuze van 2 antenne signalen dan blijft er een zwart, vermoedelijk omdat er op de 2e ingang geen signaal aangesloten is?
Bij de instellingen van de recorder (DVR) kun je ook kiezen voor 0/1/2 gebruik van tuners. Als ik daar 0/2 kies gebeurt hetzelfde als hierboven, bij keuze 1 gaat het opnemen boven het kijken en kun je wel opnemen maar niet meer kijken, tenzij je van zwart beeld houdt...... :-)
Lijkt erop dat het cardsharen via de Aston Crypt Duo icm de Technisat niet echt lekker aan de praat te krijgen is, tenzij ik iets geheel fouts doe uiteraard :-)
Ik kan me herinneren dat in the good old days je wel eens een passthrough maakte van antenne ingang1 naar antenne ingang 2...is dat wellicht een optie??
Wie o wie weet raad??
-
By Asterix
Geacht Forum,
Ik wil een vraag stellen die volgens mij niet in dit forum gesteld is.
Mocht het wel zo zijn dan graag een link naar de threat.
Ik zal bij het begin beginnen.
Sinds een paar maand heb ik een Vu+Duo2 ontvanger gekocht en deze werkt prima.
Dit is een apparaat waar je leuke dingen mee kunt doen.
Ik ben nog steeds aan het sleutelen.
De settings van Henksat er in geschoten met 4 satellieten nl: 13,19,23.5 en 28.2
Werkt perfect.
Maar nu mijn vraag
Nu heb ik een Wavefrontier T90 aangeschaft en daar 11 "koppen" op de rail staan.
Hoe moet ik deze 11 koppen aan de ontvanger toekennen.
Als ik de satellites.xml van Henksat lees zie ik tijdens het scrollen alle gangbare satellieten staan.
Dus moet er volgens mij een mogelijkheid zijn om de satellieten die ik wil zien toe te kennen aan de box.
Via Menu | Instellingen | Zenders zoeken | Tuner configuratie zie ik tuner A en tuner B.
Als ik tuner A aanklik kom ik in een menu met een configuratie instellingen met 4 poorten die relateren aan mijn Henksat setting.
Als ik de configuratie op geavanceerd kom ik niet verder dan de 4 satellieten die er nu in staan.
Hier houd het voor mij op en leg ik de bovenstaande vraag voor.
Met vriendelijke groet.
Hans.
-
By intruder
Hallo,
Ik kijk ziggo via mijn VU+ Duo2, alles werkt prima maar op Film1 action HD een erg blokkerig beeld, verder zijn alle zenders goed. Heb diverse kabels vervangen voor Hirschmann 4G proof kabels.....zenders opnieuw gescand......maar alles zonder resultaat. Wie weet hier een oplossing voor ?
b.v.d. voor de info.
Gr,
Intruder
-
Recommended Posts